ממה שהספקתי להכיר את כבודו אם זה לא ב'אוצר' לוקח לכבודו זמן להשיג...עברתי מעט על הספר ובאמת רוב ככל ההלכות שראיתי כמו דעת רבינו הגדול גם נגד הגאון בן איש חי, כגון וידוי בין התקיעות שלא היה אומר גם בהרהור, אוסר סדינים הזזים ברוח, ועוד ועוד, אולי רק לגבי מי ששכח המלך המשפט פסק דלא כמרן רבינו זצ"ל
ע"ז נאמר לעולם אל ימנע אדם עצמו מביהמ"ד אפי' שעה אחתממה שהספקתי להכיר את כבודו אם זה לא ב'אוצר' לוקח לכבודו זמן להשיג...
הפעם יצא זריז- נשכר
חזק וברוך
יש להוסיף, שבקובץ המצורף ס"ל שאין לענות על סליחות דרך הרדיו.אולי רק לגבי מי ששכח המלך המשפט פסק דלא כמרן רבינו זצ"ל
מה שראיתי מקופיא בקובץ המצורף פה, שהתעלמו מילקו"י.
מסתמא יתעלמו...מה שראיתי מקופיא בקובץ המצורף פה, שהתעלמו מילקו"י.
אולי יעיין כת"ר שוב בספר כי לפי מה שנזדמן לידי הספר בשבת עלה לי כמה וכמה וכמה חילקי דינים ואכמ"לרק לגבי מי ששכח המלך המשפט פסק דלא כמרן רבינו זצ"ל
מסתמא יתעלמו...
מענין מה שראיתי ב'משפחה' שכתוב שם שהי נגד מניני מכוונים עפ"י הקבלה וכך היתה דעת אביו, ולכאו' אביו גופא היה מכוין, ור"י עוז והדר שע"י פורת יוסף
אם מישהו ראה מה טעמו שם ויוכל לכתוב אשמח...
ראה כאן במצורףאולי יעיין כת"ר שוב בספר כי לפי מה שנזדמן לידי הספר בשבת עלה לי כמה וכמה וכמה חילקי דינים ואכמ"ל
אביו מחילה היה מכוין מכיון שעל דעת כך היה התרומה של התורם יוסף אברהם שלום ואח"כ שנחרבה הישיבה פסק מלכוין מכיון שלדעתו היה כל מיני סתירות בסידור הרש"ש וכו' וידוע שכל סידור הרש"ש של ר' אפרים מלא הגהות והרחיבו בזה בניו בעלון של הידברות שיצא במיוחד לאחר הפטירה יעו"שראה כאן במצורף
ספר נפלא ביותר
מענייןאביו מחילה היה מכוין מכיון שעל דעת כך היה התרומה של התורם יוסף אברהם שלום ואח"כ שנחרבה הישיבה פסק מלכוין מכיון שלדעתו היה כל מיני סתירות בסידור הרש"ש וכו' וידוע שכל סידור הרש"ש של ר' אפרים מלא הגהות והרחיבו בזה בניו בעלון של הידברות שיצא במיוחד לאחר הפטירה יעו"ש
עי' בפנים הספר עמ' כב' שאביו היה מתנגד לכוונות ברוב עם דנפיק חורבא, אבל בינו לבין עצמו ודאי שהיה מכויןאביו מחילה היה מכוין מכיון שעל דעת כך היה התרומה של התורם יוסף אברהם שלום ואח"כ שנחרבה הישיבה פסק מלכוין מכיון שלדעתו היה כל מיני סתירות בסידור הרש"ש וכו' וידוע שכל סידור הרש"ש של ר' אפרים מלא הגהות והרחיבו בזה בניו בעלון של הידברות שיצא במיוחד לאחר הפטירה יעו"ש
לא היה מכוין עיין בעלון שהוציאו הידברות לאחר פטירתו כך סיפרו שם בניו ועוד קיבלתי מתלמידי מרן רה"י זצוק"ל שהחכם היה מוחה כשהיה רואה שמכוונים בגלוי בחופה או בברית וכו' ופעם פגש את הגר"ש דרזי זצוק"ל ושאל אותו איך הוא מכוין הרי יש סתירותוקושיות וכו' ענה לו אני ישבתי אותםעי' בפנים הספר עמ' כב' שאביו היה מתנגד לכוונות ברוב עם דנפיק חורבא, אבל בינו לבין עצמו ודאי שהיה מכוין