• ניתן לשלוח מערכות ויישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

הכנס ושלח בקשת חנינה לנשיא הרצוג בעבור ר' אריה דרעי!!

dvidcohen

Active member
המיזם נמצא כאן: https://drove.com/.2E2e

נשמח אם ראשי הפורום ינעצו זאת בראש הפורום ואולי אף בחלון קופץ.

בעזר ה' נעשה ונצליח, וה' יעביר את הערב רב - ראשי השלטון שלפני ביאת המשיח [זוה"ק] - מן הארץ במהרה!
 
המיזם נמצא כאן: https://drove.com/.2E2e

נשמח אם ראשי הפורום ינעצו זאת בראש הפורום ואולי אף בחלון קופץ.

בעזר ה' נעשה ונצליח, וה' יעביר את הערב רב - ראשי השלטון שלפני ביאת המשיח [זוה"ק] - מן הארץ במהרה!
יש אפשרות משפטית כזו? או שזה רעיון של מישהו שבכלל לא מכיר את המערכת?
זה נראה קצת חובבני, זה לשון ההודעה שם:
לכבוד הנשיא יצחק הרצוג

שלום רב

בגץ הורה על פיטורי דרעי מתפקידו בעקבות עבירות המס. החלטה זו חורה למילונים רבים, והדרך הנכונה לפיוס תהיה חנינה שכבודו יעניק לו.

החנינה תהווה אבן דרך במאמציך שהרפורמה במשפט תיעשה בכובד ראש ולא מתוך אמוציות.

עד כאן.

בהודעה כזו קטנה טעות כ"כ בולטת!!!
 
יש עצומה למי שרוצה
 
המיזם נמצא כאן: https://drove.com/.2E2e

נשמח אם ראשי הפורום ינעצו זאת בראש הפורום ואולי אף בחלון קופץ.

בעזר ה' נעשה ונצליח, וה' יעביר את הערב רב - ראשי השלטון שלפני ביאת המשיח [זוה"ק] - מן הארץ במהרה!
יש עצומה למי שרוצה
זה לא הולך לכיוון הזה של חנינה בכלל, מבחינת הרב דרעי עצמו הוא טען עשרות פעמים למקורבים שהרצוג לא יתן כי הוא לא יכניס את ראשו לביצה של הפוליטיקה הוא רוצה לשמור על ממלכתיות כלשונו!!! אז חבל!!!
 
יש עצומה למי שרוצה
 
יש עצומה למי שרוצה
יש הרבה פחות אנשים שיחתמו על העצומה כשחייבים לרשום טלפון וכו'.
 
פולחן אישיות !!!!!
לצערינו יש בדבריך אמת.
אבל צריך לדעת שהרבה אנשים הגם שאין שאין להם פולחן לאישיותו כלל, ומכירים את מעלותיו וגם את חסרונותיו, מ"מ מרגישים וגם חושבים שנכון למנוע את התערבות בית המשפט בהחלטת העם הדמוקרטית.
 
פולחן אישיות !!!!!
דבריך בלי מחילה הם הבל הבלים מעשי תעתועים!
רודפים את הבן אדם, כי הוא מייצגה של היהדות החרדית!
בעצם הם מחפשים אותי, ואותך אם הינך שותו"מ, ואת כלל הנאמנים לתורה ולבורא ית"ש, ולכן הם נלחמים בקודקוד!
וזה פשוט וברור לכל מי שיש לו מוח בקודקודו.
 
שאלה - 263819
לכבוד מורנו הגאון הרב בן ציון מוצפי שליט"א, לרגל הרדיפה המשפטית והפוליטית נגד התנועה הקדושה, ונגד מחולל המהפכה הרב אריה דרעי שליט"א, מה עלינו היהודים הפשוטים לעשות?
תשובה
הנביא ישעיה [מ"א, יא-יד] אומר לנו בשם השם "הֵן יֵבֹשׁוּ וְיִכָּלְמוּ כֹּל הַנֶּחֱרִים בָּךְ יִהְיוּ כְאַיִן וְיֹאבְדוּ אַנְשֵׁי רִיבֶךָ. תְּבַקְשֵׁם וְלֹא תִמְצָאֵם אַנְשֵׁי מַצֻּתֶךָ יִהְיוּ כְאַיִן וּכְאֶפֶס אַנְשֵׁי מִלְחַמְתֶּךָ, כִּי אֲנִי יְקֹוָק אֱלֹהֶיךָ מַחֲזִיק יְמִינֶךָ הָאֹמֵר לְךָ אַל תִּירָא אֲנִי עֲזַרְתִּיךָ: ס, אַל תִּירְאִי תּוֹלַעַת יַעֲקֹב מְתֵי יִשְׂרָאֵל אֲנִי עֲזַרְתִּיךְ נְאֻם יְקֹוָק וְגֹאֲלֵךְ קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל".
דרשו רבותינו ז"ל נקראנו "תולעת יעקב", לומר לך מה תולעת זו אין כוחה אלא בפיה ואין אדם יכול לעמוד כנגדה, כך ישראל אין כוחם אלא בפה, ואין מי שיכול לעמוד כנגדם.
השם יתברך מלך מלכי המלכים אדיר וחזק, נורא ונשגב, צופה ומביט על אותם הקוראים לעצמם לוחמי הצדק, אנשי היושר, שומרי הסף, אשר אינם מכירים בקיומו של בורא העולם. אינם אפילו מזכירים אותו על דל שפתם.
הם, לא את רבי אריה מחפשים, אלא אותנו היהודים המאמינים הם מבקשים, התנועה הקדושה והמפוארת של היהדות הספרדית אשר יסדוה מרן גאון עוזנו ונזר תפארתינו הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, ועמו חביריו הצדיקים מרן הגאון הרב שלום הכהן זצוק"ל, ומרן הגאון הרב שמעון בעדני זצוק"ל, אשר כל משך ימי חייהם, מסרו נפשם רוחם ונשמתם על חינוך היהדות הספרדית המפוארת, וחפץ השם עלה בידם, והקימו מוסדות תורה לתפארת בארץ ובעולם כולו.

מעולם לא השלינו את עצמינו ואפילו לרגע, שאותם "שוחרי הצדק" ישלימו עם הפעילות התורנית, כי זה למעלה ממאה שנה , יש להם איבה עם היהודים שומרי התורה, השמיצו, חירפו, גידפו, הסיתו, ניאצו, ורדפו את בני היהדות החרדית. ולאחר מכן השלימו את מלאכתם עם היהודים המזרחיים ששמרו את התורה הקדושה ומסורת אבותינו הקדושים.
זכורני, כשהייתי ילד כבן 4 שנים בלכתי לתלמוד תורה שהיה במרחק 20 דקות הליכה מהבית, הייתי סופג מכות בעיטות וחבטות, בליווי חירופים וגידופים, וגם נאצות. עד שאבי זצ"ל נתן הוראה בבית שאלך בליווי אחיותי ללמוד בתלמוד תורה.

רבי אריה היקר!
אליך אני פונה בפניה אישית, אל תירא ואל תחת, אל תערוץ ואל תחשוש, השם עמך בכל אשר תלך, כל גדולי הצדיקים החכמים והרבנים הספרדים, ועמם כל גדולי עדות וקהילות ישראל אשר במרום, היושבים בישיבה של מעלה, עומדים ומתפללים עליך, הם אינם נחים ואינם שקטים ואפילו לרגע אחד מלהתפלל עבורך ועבורנו, הם רואים את המתרחש בדורנו, כי הנה החושך יכסה ארץ וערפל לאומים, ועליך יזרח השם וכבודו עלייך ייראה. אתה נמצא בשליחות, אינך אדם פרטי, שליח של מעלה, שליחם של גדולי הדור הקודם, ואתך קצינים וחיילים שומרי משמרת הקודש, השם הגדול הגבור והנורא שומר עליכם, הוא ינחה אתכם בדרך הנכונה והישרה, עד שתגיעו למטרה הקדושה אליה נשלחתם.
חזקו ואמצו, ויהי השם עמכם תמיד.
הצב"י בן ציון.
 
התנועה הקדושה והמפוארת של היהדות הספרדית אשר יסדוה מרן גאון עוזנו ונזר תפארתינו הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, ועמו חביריו הצדיקים מרן הגאון הרב שלום הכהן זצוק"ל, ומרן הגאון הרב שמעון בעדני זצוק"ל,
במחכ"ת אישתמיטיתיה הגה"צ רבי שבתי אטון זצ"ל
 
חזור
חלק עליון