• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

התורה חסה על ממונם - ערך צבור

abc123

Well-known member
לנוסעים בתחבורה ציבורית:

מתוך jdn

בעוד שלושה שבועות, רפורמת 'דרך שווה' של שרת התחבורה מרב מיכאלי ושר האוצר איווט ליברמן תיכנס לתוקפה, וכל הנוסעים בתחבורה הציבורית, בדגש על הערים החרדיות וערי הפריפריה, יחושו מיידית בהתייקרות המשמעותית בהוצאה החודשית שלהם.

בין היתר, במסגרת הרפורמה ששווקה לציבור ככזאת שנועדה לחסוך כסף, על ידי ביטול הנחת 'ערך צבור' בכרטיסי הרב-קו. כיום, רוב מוחלט של הנוסעים בתחבורה הציבורית, בעיקר הציבור החרדי הנזהר משימוש בסמארטפונים, נהנה מהנחה של 25% למבוגר ו-50% לקטין בעת הטענת כרטיס הרב-קו.

הוזלה זו תבוטל במסגרת הרפורמה – שבמקביל גם תייקר את מחירי הנסיעות התחבורה הציבורית ברוב ערי הארץ, במקביל להוזלת מחירי הנסיעות בערים פריבילגיות באזור המרכז, כמו תל אביב.

אך מתברר שיש דרך להימנע לפחות בחודשים הראשונים מהגזירה, ולהרוויח 25% על הכסף שלכם. איך? זה פשוט: הסכום המקסימלי להטענת כרטיס רב-קו עומד על 1,000 ש"ח, אך בפועל רוב האנשים מטעינים סכומים נמוכים יותר, של 50-100 ש"ח.

אם תטעינו כעת את הכרטיס שלכם בסכום המקסימלי, ותוודאו שהוא יהיה מוטען בסכום זה בעוד כשלושה שבועות, בראשון לחודש הלועזי הקרוב, תרוויחו 25% על כל שקל שהטענתם בכרטיס, בתקווה ובתפילה כי עד שתסיימו את השימוש בו, תקום ממשלה חלופית שתבטל את הגזירה.
 
חזור
חלק עליון