• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • שימו לב: ניתן לשלוח (בקובץ וורד) יישובים ומערכות בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, לקובץ בית יוסף תשפ"ו. למייל: office@moreshet-maran.com עד לחג השבועות תשפ"ה. אין התחייבות לפרסם, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום. ניתן גם לשלוח מכתבים והערות על הגליונות הקודמים.

השב להודעה

אפשר הסבר מה לא ברור?


אנסה שוב [ואולי אני טועה, תקנו אותי]

הטעם שלא לעשות וידוי, משום הפסק, ואז הברכה תהיה לבטלה, ועל זה כתבתי, שאם המנהג כך אין לחוש לברכה לבטלה

הרב [USER=834]@בנימין לוריא[/USER] טען שאין כזה דבר סב"ל במקום מנהג באופן שהנידון הוא על "הפסק" ולזה הבאתי כמה דוגמאות שעל נידונים של "הפסק" דנו בהם הפוסקים משום סב"ל במקום מנהג ולא חששו "להפסק".


חזור
חלק עליון