• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

השב להודעה

ייש"כ.

אך בתשובה כתב יד הנ"ל הוא לא פסק שאסור אלא כתב שלכאורה יש מקום לדון מדין מוקצה וכמו שכתבו האחרונים לאסור עם מקפיד שלא להשתמש בעניין אחר וכתב לייעץ לטלטל אגב דבר היתר עי"ש.

ובחזון עובדיה התיר רק אם אין בעליו מקפיד להשתמש בו כסימנייה ולא כתב להתיר כי ראוי לסימנייה וההבדל ברור ובזה מיושבת התמיהה לענ"ד. שבתשובה כתב יד כתב על צד שמקפיד.[וגם לא פסק בסכינא חריפא ובחזון עובדיה כתב על צד שלא מקפיד.


חזור
חלק עליון