• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

כנסי פתיחת הבחירות בחדרה וברחובות

שמעון ליברטי ב'הדרך': מלחמת העצמאות של בני התורה הספרדים נמצאת ברגע מכריע והיסטורי. אנחנו נלחמים ע"כ שישנם 'ארחי-פרחי' ועזי פנים שלא מתביישים לכתוב על פגיעה ב"צביון העיר" כנגד מועמדם של חכמי וגדו"י.

עוד מליברטי ב'הדרך': צריך לקרוא לילד בשמו - גזענות! זה כל פעם לובש צורה אחרת, כל פעם מנסים להמציא תירוץ ולקשקש איזה הגיג, אבל כשמקלפים את כל גלגולי העיניים הצדקניים, יש אך ורק גזענות, במובנה הבזוי ביותר.
 
התחקיר במהדורה המרכזית ב׳ערוץ 12׳ על מכת החולדות והעכברים בב״ב - תושבים מתראיינים: ״כשהלילה יורד על ב״ב העיר התחתית מתעוררת. יש בחצרות של בתים מאות חולדות, משפחות שלמות של עכברושים. תשמעו את הצרחות של האנשים שהולכים ברחוב וקופץ עליהם עכברוש, זה טראומה״. גננת תושבת העיר מספרת: ״אחד הילדים בגן שלי ננשך ע״י חולדה. צרחתי על כל הילדים להיכנס לגן״.

עוד מהתחקיר של ׳ערוץ 12׳ על החולדות בב״ב - תושבת ב״ב מתראיינת: ״הפסקנו לצאת מהבית בשעות הערב, רועדים מפחד. אנחנו פונים בלי סוף למוקד 106 של העירייה, מגישים תלונות, לא מטפלים כלום״. מיכאל בעל פלאפל שלקח על עצמו להילחם בחולדות מתראיין: ״לא נתפס לי במוח למכור אוכל ליד חולדות ועכברים. החלטתי להילחם בתופעה. זה פשוט לא נגמר. הם חופרים לתוך קווי ביוב״.
 
חזור
חלק עליון