ידוע שמר"ן הביא מחלוקת לגבי האם מותר ללמוד בזמן קריאת התורה סיים שהנכון שישמע את הקריאה המבואה בסימן קמז סעיף ב'.
השאלה האם בזמן שהקריאה חוזרת על עצמה כגון בחנוכה או בחול המועד האם יהיה מותר ללמוד בהרהור בזמן הזה? נכון זה לא זמן ארוך אבל בכל זאת הדין לדעתכם?
כן. ופוק חזי מאי עמא דבר.
(אע"פ שהיה מקום לדון מזה שהשו"ע כותב בסי' קמ"ו ס"ב שאפילו אם הוא כבר השלים את הפרשה, אסור לו לדבר, מ"מ בלימוד ובוודאי ע"י הרהור יהיה מותר).