לעניין חדר יחוד אנחנו לא מצריכים לעשות חדר ייחוד מכיון שאנחנו לא סוברים כמש"כ הרמב"ם והשו"ע. וכמו שכתב בילקו"י (שובע שמחות א', פרק י"ב הלכה א'):
ולכן לא צריך שיעשו ייחוד בסמוך לחופה, שכן אנו סוברים שהחופה היא מה שאנו עושים גם בלי הייחוד. (מכיון שלא סוברים כמו השו"ע והרמב"ם)
מאידך גיסא, בפרק י"ג הלכה א' נכתב:
והיינו שלא חייבת לכסות את ראשה קודם הייחוד מכיון שאנחנו סוברים כמו השו"ע והרמב"ם שרק אחרי הייחוד זה נקרא חופה, וממילא קודם לכן היא אינה חייבת בכיסוי ראש.
אז האם אנחנו סוברים כמו השו"ע והרמב"ם או לא?...
ולכן לא צריך שיעשו ייחוד בסמוך לחופה, שכן אנו סוברים שהחופה היא מה שאנו עושים גם בלי הייחוד. (מכיון שלא סוברים כמו השו"ע והרמב"ם)
מאידך גיסא, בפרק י"ג הלכה א' נכתב:
והיינו שלא חייבת לכסות את ראשה קודם הייחוד מכיון שאנחנו סוברים כמו השו"ע והרמב"ם שרק אחרי הייחוד זה נקרא חופה, וממילא קודם לכן היא אינה חייבת בכיסוי ראש.
אז האם אנחנו סוברים כמו השו"ע והרמב"ם או לא?...