• לחכמי ורבני הפורום הע"י,

    בימים האחרונים יצאנו לפסק זמן קצר, כדי לעשות בדק בית וחשבון נפש כיצד הפורום יוכל להגיע לנקיות גדולה יותר בעניין כבוד חכמים, בעקבות תקלה שקרתה, חרף הצעדים וההגבלות שננקטו בעבר.

    כעת בסיעתא דשמיא, לאחר היוועצות עם דעת תורה, הגענו למתווה שבע"ה יהיה לתועלת לכולנו, להיות בפורום נקי יותר, בו יוכלו הרבנים הגאונים שליט"א מכלל המגזרים לדון בדברי תורה, כדרכה של תורה, ללא חשש של היכשלות חלילה בכבוד חכמים.

    הנהלים הוחמרו, וננקטו גם פעולות טכניות לשם כך. ואנו שמחים לבשר על פתיחת הפורום בחזרה במתכונתו החדשה. תיתכן אולי אי נוחות קטנה, אבל הרווח הוא של כולנו: פורום נקי וזך! כאן המקום לבקש מהציבור לשים יותר לב על כפתור הדיווח שבכל הודעה, ולדווח על תוכן שלדעתם אינו מתאים, ובפרט בתוכן ישן (שאולי חרף ההגבלות הישנות נשאר בטעות).

    אנו תקווה שבע"ה נזכה להיות מחכמי ארץ ישראל שנוחים זה לזה בהלכה, ולהגדיל תורה ולהאדירה בדרך התורה אשר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

    ונסיים בתודה לכל הפונים בתקופה הזו, ושלחו את חיזוקיהם. תודה על האיכפתיות והשותפות, בע"ה יחד נמשיך להגדיל את בית המדרש הדיגיטלי הנוכחי, אשר מביא ברכה לרבבות אלפי ישראל.

    חזקו ואמצו!

השב להודעה

ראשית כל יישר כח על הסגנון המעודן, אף שנראה שלבך טעון הרבה יותר.

אבל תבין, מרן הראש"ל שליט"א הוא השופר של מרן רשכבה"ג זיע"א, ולסיפורי צדיקים תפתח ספרים, על כל אחד יש כמה ב"ה, אבל מורנו הראש"ל מעביר הכל דרך צינור אחד, ויש המוני בית ישראל שזה מה שמעניין אותם, כי דרכו של מרן היא דרך זכה וברה, סולת בלולה ונקיה, וכמו מרן לא היה כמוהו ולא יהיה! ולמי שזה לא מתאים לא חייב לשמוע.

ומה ששאלת על המחלוקות בהלכה, מה יש בזה שמזכיר את שיטת מרן, הרי כולם נחלקו לשם שמים [כמו שהאריך הרחיב בשיעור האחרון], ואין בזה שום פגם ושום זלזול חלילה שיזכיר את דעת מרן, ומה שמזכיר בדוקא את מרן, כנ"ל בגלל שהיא היא מטרת השיעור, ובכלל משום שכך הרב שליט"א שם לו למטרת מנעוריו ועד עתה ועד ביאת גוא"צ, לפרסם בכל עוז את פסקי מרן אביו הגדול שלא היה כמוהו ולא יהיה. ואם תרצה לשמוע משהו אחר, יבושם לך, יש רבנים אחרים וספרים אחרים.

זו המיוחדות והייחודיות של מרן שליט"א ועליה אנו מברכים ברוך שלא השבית לנו גואל, והרבה דרכים יש לתורה ולעבודת ה', ולך לך למקום שלבך חפץ, ואנו נמשיך בדרך שזיכנו ה' יתברך להיות בה, לגאון ולתפארת.


חזור
חלק עליון