עבודת השיווק לא מתחילה בסיום ההדפסה, אלא בתחילת העריכה ונוגעת לכל שלבי ההוצאה לאור.
כאשר ספר יוצא לאור ומשווק על ידינו, האחראי על תחום השיווק יושב עם הבעל מחבר ועם צוות העובדים ומלווה את כל תהליך ההוצאה לאור.
קשה מאוד להיכנס לשיווק ספר רק אחרי ההדפסה. מומלץ מאוד לסגור עם משווק בד בבד עם סגירה עם העורך.
(גם אם אתם מדפיסים בהו"ל שמספקת שיווק, אל תפילו אליה את זה, תעדכנו לפני תחילת העבודה, אנו רוצים גם שירותי שיווק).
בכל אופן, אם קולמוס יסכימו לשווק את הספר, מומלץ בחום! (אנחנו לא נכנסים לשיווק בשלב מאוחר זה).