אם אפשר לבאר לי מש"כ הרמב"ם בספרו מלאכת ההגיון פרק י"ג ש"מילה משותפת" פירושה אותה מילה עם שני פירושים שונים בלי קשר, כמו "עין" גם אבר הראיה וגם עין המים. אז למה זה נקרא השיתוף המוחלט?
לא מכיר את הספר ומחילה מראש אם כתבתי שטויות... נראה ששיתוף זה שני דברים\ אנשים\ חפצים שהחליטו להיות מאוחדים באיזה דבר ולכן רק שני דברים שונים יכולים להיות שותפים אבל אם לפני כן הם היו אחד או כאחד אז גם שהם משתתפים יחד באיזה דבר אין זה שיתוף אלא דבר אחד שהשתתף עם עצמו