• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

מרן הרב יצחק כעת בשיעור נגד העולים להר הבית

יצחק כהן הי"ו

Well-known member
בעת בשיערו כעת בבית הכנסת היזדים הזכיר מרן הראשון לציון שליט"א את העולים להר הבית ודיבר נגד כולל השר שנמצא היום במממשלה

וכן הרב הזכיר את אותם הרבנים שסוברים שצריך להוציא את השלט מהר הבית

אוי לדור שכל עלתה בימיו.
 

מרן הראשון לציון נגד בן גביר: "חוטא ומחטיא את הרבים" | תיעוד​

מרן הראשון לציון הגר"י יוסף תקף בשיעורו השבועי את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ואמר: "הוא לא ראוי שאזכיר את שמו כאן במקום הזה. הוא נכנס בריש גלי להר הבית. חוטא ומחטיא את הרבים". הראשל"צ תקף גם את הרב דב ליאור ורבנים נוספים ואמר: "מי הם כלפי הסטייפלער, הרב שך, מרן, הרב אלישיב. עם כל הכבוד, הם לא מגיעים אליהם"​

אברהם פריינד | חרדים15.7.2023 | 23:56
pltal.png

הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף תקף הערב (מוצ"ש) את הרב דב ליאור ואת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על רקע עלייתו של האחרון להר הבית.

1689460036946.png

בשיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים אמר הראשל"צ: "יש אחד משרי הממשלה. אני לא רוצה להזכיר את שמו. הוא לא ראוי שאזכיר את שמו כאן במקום הזה. הוא נכנס בריש גלי להר הבית. חוטא ומחטיא את הרבים".
הראשל"צ הוסיף ותקף: "בגללו אנשים גם עולים להר הבית. לרב (הגר"ע יוסף זצוק"ל) היה מאבק משותף בנושא עם הרב אלישיב. היה הרבה מאבקים בעבר".
הגר"י הוסיף ותקף את הרב דב ליאור מבכירי הרבנים במגזר הדתי לאומי ואמר: "הרב דב ליאור וכל מיני רבנים שלא מגיעים לקרסוליים של גדולי הדור שהיה לנו. מי הם כלפי הסטייפלער, הרב שך, מרן, הרב אלישיב. עם כל הכבוד, הם לא מגיעים אליהם".
הדברים נאמרו במעמד הגאון רבי בנימין אלישיב בנו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל ונאמן ביתו הגר"י אפרתי לרגל י"א שנים להסתלקותו.
 
ואתה תחזה, בילקו"י ארבע"ת [עמ' תרה והלאה], ובמיוחד ע"ש בעמ' תרט מכתב לר' מיכה הלוי, ובעמ' תרי מכתב שקיבל מאחד בשם אריה ליפו , ומה שהשיב לו, ותראה מבין שיטי אותו כותב [א.ל] כמה השקפה עקומה וחוסר שכל ישר ורמז לו מרן שליט"א בעדינות לרוב בערותו וכסילותו, והרואה יראה, ותלי"ת אשר לא השבית לנו גואל, בבחינת הטור החמישי הוא מר ניהו רבה מדברנא דאומתי'ה מרן שליט"א השי"ת יעזרהו וממרום ישלח דברו וירפאהו לאו"י אכי"ר
 
חזור
חלק עליון