• חדש מאיגוד האברכים והקהילות: חוברת בחומרת איסור הגיוס לצבא ובשבח לימוד התורה בישיבות הקדושות, ממרן רשכבה"ג רבינו עובדיה יוסף זיע"א ומנהיג הדור מרן רבינו יצחק יוסף שליט"א. לקריאה והפצה לחצו כאן

משיח

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
ראיתי באור החיים פרשת ראה פרק טו' עה"פ "כי יהיה בך אביון" וכו' שהוא כותב שכל הפסוק בא להעיר הערה גדולה על המשיח שיהיה אביון וכו' והמילה האחרונה בפסוק "בארצך" בא לומר שהמשיח צריך שיהיה הריונו ולידתו בארץ ישראל, א"כ (שאלה בתמימות ולא ח"ו לפגוע במגזר כזה או אחר) הרבי מלוביביץ' כמדומה לא נלד בארץ ישראל?
 
ראיתי באור החיים פרשת ראה פרק טו' עה"פ "כי יהיה בך אביון" וכו' שהוא כותב שכל הפסוק בא להעיר הערה גדולה על המשיח שיהיה אביון וכו' והמילה האחרונה בפסוק "בארצך" בא לומר שהמשיח צריך שיהיה הריונו ולידתו בארץ ישראל, א"כ (שאלה בתמימות ולא ח"ו לפגוע במגזר כזה או אחר) הרבי מלוביביץ' כמדומה לא נלד בארץ ישראל?
הרבי מלובביץ' זיע"א, אם כל גדולתו וצדקתו, אינו המשיח, ואי"צ לפנים.
 
ראיתי באור החיים פרשת ראה פרק טו' עה"פ "כי יהיה בך אביון" וכו' שהוא כותב שכל הפסוק בא להעיר הערה גדולה על המשיח שיהיה אביון וכו' והמילה האחרונה בפסוק "בארצך" בא לומר שהמשיח צריך שיהיה הריונו ולידתו בארץ ישראל.
בעיקר הדברים צ"ע כי הרי הובא בזוהר הקדוש שמשה רבינו יהיה משיח. ומשה לא נכנס לארץ.
וכן צ"ע מגמרא סנהדרין צח: שאמר ר' נחמן אי משיח מן חייא הוא כגון אנא. ורב נחמן היה בחו"ל.
 
כבר העירו שהרבי אינו המשיח...
אם כי לא הייתי מוכיח זאת מדברי האור החיים, שכן מקורותינו עמוסים בסתירות ותהיות על זהותו של המשיח, כשהוא יבוא נבין הכל אבל עד אז אין מה להוכיח מכגון דא.
 
ראיתי באור החיים פרשת ראה פרק טו' עה"פ "כי יהיה בך אביון" וכו' שהוא כותב שכל הפסוק בא להעיר הערה גדולה על המשיח שיהיה אביון וכו' והמילה האחרונה בפסוק "בארצך" בא לומר שהמשיח צריך שיהיה הריונו ולידתו בארץ ישראל, א"כ (שאלה בתמימות ולא ח"ו לפגוע במגזר כזה או אחר) הרבי מלוביביץ' כמדומה לא נלד בארץ ישראל?
א"כ תסביר מש"כ האוה"ח הק' "משיח השם חיים שמו".
 
ישנם הרבה תנאים שמובאים בעניין המשיח, וברור שלא שייך אדם שיהיו בו כל אותם התנאים, וע"כ נקטינן מי שיש בו רובם.
זה כמובן חוץ מהעובדה שהרבי מלובביץ' אינו משיח, ופשוט.
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון