• לחכמי ורבני הפורום הע"י,

    בימים האחרונים יצאנו לפסק זמן קצר, כדי לעשות בדק בית וחשבון נפש כיצד הפורום יוכל להגיע לנקיות גדולה יותר בעניין כבוד חכמים, בעקבות תקלה שקרתה, חרף הצעדים וההגבלות שננקטו בעבר.

    כעת בסיעתא דשמיא, לאחר היוועצות עם דעת תורה, הגענו למתווה שבע"ה יהיה לתועלת לכולנו, להיות בפורום נקי יותר, בו יוכלו הרבנים הגאונים שליט"א מכלל המגזרים לדון בדברי תורה, כדרכה של תורה, ללא חשש של היכשלות חלילה בכבוד חכמים.

    הנהלים הוחמרו, וננקטו גם פעולות טכניות לשם כך. ואנו שמחים לבשר על פתיחת הפורום בחזרה במתכונתו החדשה. תיתכן אולי אי נוחות קטנה, אבל הרווח הוא של כולנו: פורום נקי וזך! כאן המקום לבקש מהציבור לשים יותר לב על כפתור הדיווח שבכל הודעה, ולדווח על תוכן שלדעתם אינו מתאים, ובפרט בתוכן ישן (שאולי חרף ההגבלות הישנות נשאר בטעות).

    אנו תקווה שבע"ה נזכה להיות מחכמי ארץ ישראל שנוחים זה לזה בהלכה, ולהגדיל תורה ולהאדירה בדרך התורה אשר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

    ונסיים בתודה לכל הפונים בתקופה הזו, ושלחו את חיזוקיהם. תודה על האיכפתיות והשותפות, בע"ה יחד נמשיך להגדיל את בית המדרש הדיגיטלי הנוכחי, אשר מביא ברכה לרבבות אלפי ישראל.

    חזקו ואמצו!

משיח

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
ראיתי באור החיים פרשת ראה פרק טו' עה"פ "כי יהיה בך אביון" וכו' שהוא כותב שכל הפסוק בא להעיר הערה גדולה על המשיח שיהיה אביון וכו' והמילה האחרונה בפסוק "בארצך" בא לומר שהמשיח צריך שיהיה הריונו ולידתו בארץ ישראל, א"כ (שאלה בתמימות ולא ח"ו לפגוע במגזר כזה או אחר) הרבי מלוביביץ' כמדומה לא נלד בארץ ישראל?
 
ראיתי באור החיים פרשת ראה פרק טו' עה"פ "כי יהיה בך אביון" וכו' שהוא כותב שכל הפסוק בא להעיר הערה גדולה על המשיח שיהיה אביון וכו' והמילה האחרונה בפסוק "בארצך" בא לומר שהמשיח צריך שיהיה הריונו ולידתו בארץ ישראל, א"כ (שאלה בתמימות ולא ח"ו לפגוע במגזר כזה או אחר) הרבי מלוביביץ' כמדומה לא נלד בארץ ישראל?
הרבי מלובביץ' זיע"א, אם כל גדולתו וצדקתו, אינו המשיח, ואי"צ לפנים.
 
ראיתי באור החיים פרשת ראה פרק טו' עה"פ "כי יהיה בך אביון" וכו' שהוא כותב שכל הפסוק בא להעיר הערה גדולה על המשיח שיהיה אביון וכו' והמילה האחרונה בפסוק "בארצך" בא לומר שהמשיח צריך שיהיה הריונו ולידתו בארץ ישראל.
בעיקר הדברים צ"ע כי הרי הובא בזוהר הקדוש שמשה רבינו יהיה משיח. ומשה לא נכנס לארץ.
וכן צ"ע מגמרא סנהדרין צח: שאמר ר' נחמן אי משיח מן חייא הוא כגון אנא. ורב נחמן היה בחו"ל.
 
כבר העירו שהרבי אינו המשיח...
אם כי לא הייתי מוכיח זאת מדברי האור החיים, שכן מקורותינו עמוסים בסתירות ותהיות על זהותו של המשיח, כשהוא יבוא נבין הכל אבל עד אז אין מה להוכיח מכגון דא.
 
ראיתי באור החיים פרשת ראה פרק טו' עה"פ "כי יהיה בך אביון" וכו' שהוא כותב שכל הפסוק בא להעיר הערה גדולה על המשיח שיהיה אביון וכו' והמילה האחרונה בפסוק "בארצך" בא לומר שהמשיח צריך שיהיה הריונו ולידתו בארץ ישראל, א"כ (שאלה בתמימות ולא ח"ו לפגוע במגזר כזה או אחר) הרבי מלוביביץ' כמדומה לא נלד בארץ ישראל?
א"כ תסביר מש"כ האוה"ח הק' "משיח השם חיים שמו".
 
ישנם הרבה תנאים שמובאים בעניין המשיח, וברור שלא שייך אדם שיהיו בו כל אותם התנאים, וע"כ נקטינן מי שיש בו רובם.
זה כמובן חוץ מהעובדה שהרבי מלובביץ' אינו משיח, ופשוט.
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון