וכעת חפשתי ב'בר אילן' וזאת מצאתי
יוסף אומץ (יוזפא) חלק א דיני תפילת מנחה סימן תצא
ראשית חכמה וסדר היום כתבו שיש להתפלל תפילת מנחה בעטיפת טלית וציצית על ראשו ובתפילין. ובראשית חכמה כתב שנתפשט המנהג בכל ארץ ישראל להתפלל מנחה בתפילין, [ובער אנכי ולא אדע למה לא יעשה כל אדם כן (כת"י ב')] שמצות תפילין היא כל היום, ואם אנו מקילין מפני שאנו מסיחין דעתנו, וגם אין אנו יכולין לשומרם בנקיות, מכל מקום בשעת התפילה צריך להיות נקי ושלא יסיח דעתו כמו בתפילת שחרית, אם כן למה תגרע תפילת מנחה לענין תפילין.
והמהדיר (שם) כתב
יוסף אומץ חלק א - הערות דיני תפילת מנחה סימן תצא הערה 26
26 כ"כ טענה זו השל"ה שם ובשו"ת הרמ"ע מפאנו סי' לט, והו"ד במ"א סי' לז ס"ק ב ובעוד נו"כ שם. וכן נמצא בשער הכוונות לאריז"ל (דרושי תפילת מנחה דרוש ב) ובעוד כתבי מקובלי צפת להיות גם בתפילת מנחה בטלית ותפילין, ראה תקנות ומנהגי ר"מ קורדברו, ר"א גלנטי, ר"א הלוי ור"מ ליריאה שנדפסו במבוא לראשית חכמה, מהד' הרב ולדמן, בתולדות המחבר פרק ראשון. וע"ע במאמר "מצוות הנחת תפילין בתפילת מנחה", בקובץ "מקדמי ארץ", ישיבת קדומים, תשס"א, עמ' 168 - 156.
ויה"ר שנזכה לעבוד את ה' בשלימות ובשמחה !!!