• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

השב להודעה

עיין בתוס' זבחים נו. ד"ה מנין לדם דחילקו להדיא בין קרבן פסח לשאר קרבנות

דבכל הקרבנות דם נפסל בשקיעת החמה היינו "סוף שקיעה", ורק בפסח שאני דהוא תחילת שקיעה, משום חומר איסור כרת עשו הרחקה

וא"כ לשיטות דזמן מנחה הוא עד השקיעה היינו "סוף שקיעה", ולר"ת עד פלג המנחה היינו תחילת שקיעה דזה בעצם השקיעה הרגילה דלשיטתו השקיעה הרגילה זה פלג.


חזור
חלק עליון