הנושאים בעלון:
אם מותר ליטול ידיו במי הים המלוחים / כשמעלה באצבעו אורז ברוטב למזלג, אם צריך ליטול ידיו / עשה קידוש על מזונות ואח"כ בסעודת הפת שכח רצה והחליצנו
השוכח 'רצה' בסעודות ראשונות מדוע חוזר ולא חושש לסב"ל / האם בני תורה סומכים לכתחילה על עוף רבנות / האם רשאי לעטוף 'הפרשת חלה' וליתן באשפה
באיזה אופן אין לישב רגל על רגל בביהכ"נ / האם לפי מרן זצ"ל, מותר לגנוב את המדינה / האם דעת מרן זצ"ל אחרת ממה שכתב?! / האם מותר להשליך לאשפה לחם פחות מכזית
אדם שקם בלילה ללמוד, על מנת לחזור לישון, מתי יברך על נטילת ידים
פוסק הדור:
בדין: נטל ידיו לפחות מכביצה ובטעות בירך על הנטילה ואין לו סוכה?
ובדין: האם לקדש בקידוש בבוקר של סוכות מעומד או מיושב?
ובדין: אם צריך לבדוק הד' מינים כל יום קודם שמברך?
אם מותר ליטול ידיו במי הים המלוחים / כשמעלה באצבעו אורז ברוטב למזלג, אם צריך ליטול ידיו / עשה קידוש על מזונות ואח"כ בסעודת הפת שכח רצה והחליצנו
השוכח 'רצה' בסעודות ראשונות מדוע חוזר ולא חושש לסב"ל / האם בני תורה סומכים לכתחילה על עוף רבנות / האם רשאי לעטוף 'הפרשת חלה' וליתן באשפה
באיזה אופן אין לישב רגל על רגל בביהכ"נ / האם לפי מרן זצ"ל, מותר לגנוב את המדינה / האם דעת מרן זצ"ל אחרת ממה שכתב?! / האם מותר להשליך לאשפה לחם פחות מכזית
אדם שקם בלילה ללמוד, על מנת לחזור לישון, מתי יברך על נטילת ידים
פוסק הדור:
בדין: נטל ידיו לפחות מכביצה ובטעות בירך על הנטילה ואין לו סוכה?
ובדין: האם לקדש בקידוש בבוקר של סוכות מעומד או מיושב?
ובדין: אם צריך לבדוק הד' מינים כל יום קודם שמברך?