מדוע בילקו"י הביא בהלכה למעלה שערבה שנשרו רוב עליה פסולה ולא חילק בין יום ראשון לשאר ימים.
אולם בהערות מיד הביא מה הדין בשאר הימים, אבל לכאורה זו לא דרכו של מרן שליט"א להחסיר או אולי לגרום לטעות לכאורה לציבור שלומד רק את הלמעלה.
שהרי למטה זו לא תוספת או חקירה בעניין אחר. למעלה כתב בפירוש פסול. ולמטה הביא מה הדין בשאר הימים, והלומד למעלה יכול לטעות שדין זה נאמר כל שבעה.
אולם בהערות מיד הביא מה הדין בשאר הימים, אבל לכאורה זו לא דרכו של מרן שליט"א להחסיר או אולי לגרום לטעות לכאורה לציבור שלומד רק את הלמעלה.
שהרי למטה זו לא תוספת או חקירה בעניין אחר. למעלה כתב בפירוש פסול. ולמטה הביא מה הדין בשאר הימים, והלומד למעלה יכול לטעות שדין זה נאמר כל שבעה.