הכס''מ דן שהלא אסור לומר ד''ת כשיש לפניו צואה ואילו לאחריו מותר
ובצדדין דן הכס''מ שתלוי בגמרא בסוכה שאם הלולב עקום לפניו פסול ואילו לאחריו כשר שכך דרך ברייתו ובצדדין הגמרא מביאה שתי לישנות והכס''מ תולה דין צואה בזה והדברים קשים שמה ענין זה לזה ששם בהדר תליא מילתא והאם חישב דרך ברייתו ומה עניין לכאן.
ובצדדין דן הכס''מ שתלוי בגמרא בסוכה שאם הלולב עקום לפניו פסול ואילו לאחריו כשר שכך דרך ברייתו ובצדדין הגמרא מביאה שתי לישנות והכס''מ תולה דין צואה בזה והדברים קשים שמה ענין זה לזה ששם בהדר תליא מילתא והאם חישב דרך ברייתו ומה עניין לכאן.
