• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

רבני תימן במכתב תמיכה מיוחד ברב אריה דרעי

בנימין לוריא

Administrator
חבר צוות
גדולי רבני יהדות תימן במכתב תמיכה מיוחד
אחדות השורות לקראת המערכה האדירה להצלת היהדות, והשמירה על עולם התורה, בחיזוק והגדלת כוחה של תנועת ש"ס: גדולי רבני יהדות תימן בארץ הקודש, יוצאים במכתב חיזוק ותמיכה מיוחד בתנועת ש"ס וביו"ר התנועה הרב אריה דרעי.
במכתבם מעלים גדולי רבני תימן על נס את המאבק הנחוש בממשלת השמד שהוביל הרב דרעי יחד עם נציגי תנועת ש"ס, וקוראים להירתם למערכה האדירה להגדלת כוחה של תנועת ש"ס ולניצחון התורה הקדושה.
מדובר במכתב של הגאון רבי שלמה מחפוד, רבה של יהדות תימן וגאב"ד יורה דעה, אליו הצטרפו בחתימתם הגאון רבי פנחס קורח, רב קהילות חניכי הישיבות בני תימן וגאב"ד שערי הלכה; הגאון רבי הלל יצחק הלוי, אב"ד לממונות וראש ביהמ"ד לדיינים בקריית הרצוג בני ברק; הגאון רבי נתנאל זכריהו רב ק"ק עדן; הגאון רבי יפת טירי ראש ישיבת נחלת יהודה; הגאון רבי שלמה צדוק, רב השכונות הדרומיות בבני ברק; הגאון רבי אברהם שמן, חבר בית הדין הרבני האזורי ברחובות; הגאון רבי משה תנעמי, רבה של רכסים.
בפתח המכתב כותבים הרבנים: "לכבוד ידידינו הנכבד, ראש וראשון לכל דבר שבקדושה, איש על העדה ושלוחא דרבנן, הרב אריה דרעי שליט"א, יו"ר תנועת ש"ס העולמית. שלומכם ישגא מאוד".
הרבנים מחזקים את המאבק הנחוש להפלת הממשלה: "ברכות מאליפות על מאבקכם הנחוש בממשלת הזדון שביקשה להרע ולפגוע בכרם בית ה', להצר את צעדי לומדי התורה, ולשנות את הזהות היהודית במדינה רח"ל. ואתם עמדתם מולה בגבורה, ללא מורא ומשוא פנים, ויכולתם לה, ובחסדי ה' היא עברה מן העולם".
ומחדדים את נחיצות המערכה אשר לפנינו: "אולם המערכה הגדולה עדיין ניצבת לפנינו בבחירות הקרובות, האם ימשיכו משנאי ה' להרים ראשם ולעקור כל דבר שבקדושה, או שהפעם הזו ידנו תגבר בעז"ה, ותבוא רווחה ותשועה לעולם התורה והיהדות. ואין לשער גודל השעה הגורלית הזו".
לאור זאת מכריזים ומצהירים גדולי רבני תימן: "וכיהודה ועוד לקרא, ובחדווה של מצווה, הננו להודיע בשער בת רבים, כי כולנו, בני עדת תימן המעטירה יחד שבטי ישראל, חיילים נאמנים בלגיונו של מלך, בתנועת ש"ס הקדושה, תחת אדרתו של מרן מלכא רבנו עובדיה יוסף זיע"א, ויבדלחט"א מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, כאיש אחד בלב אחד, למען המטרה הגדולה להצלת היהדות ולהרבות כבוד שמים.
"והרינו מחזקים את ידכם, גיבורי החיל בתנועת ש"ס ובראשם אלופינו ומיודענו הרב אריה דרעי שליט"א, להמשיך לעמוד בחזית המערכה הגדולה, ללחום את מלחמות ה' על פי הדרך המסורה, ונחלץ חושים אנחנו וכל רבני עדת תימן המעטירה, להגדיל את כוחה של תנועת ש"ס ולהביא להצלחתה הגדולה, אמן כן יהי רצון".
מכתב רבני תימן לאריה דרעי.png
 

קבצים מצורפים

  • מכתב רבני תימן לרב אריה דרעי.pdf
    201.8 KB · צפיות: 15
כיהודה ועוד לקרא מהיום - - -

שאלה - 253843
לכבוד הרב מוצפי שליט"א
האם ללכת להשתתף בהצבעה בבחירות למפלגת שס?
תשובה
שס אינה מפלגה, שס היא תנועה קדושה המאגדת בתוכה את רוב גדולי ישראל הספרדים בארץ ובעולם. בנוסף לכל זה תחת חסותה מאות רבות של מוסדות חינוך והרבצת תורה, מפעלים רוחניים כבירים, היא בעלת עבר מפואר ועתיד מזהיר.
 
חזור
חלק עליון