אמת, אבל לפי הטעם הראשון שהזכיר שהדבר תלוי ב"שם", אין צריך להוציא הרוטבבדקה ועשרים (והלאה) משמע מהראשל''צ שליט''א שאת הרוטוב שאפשר להוציא בקלות לא יחמם
איזה טעם עיקר?אמת, אבל לפי הטעם הראשון שהזכיר שהדבר תלוי ב"שם", אין צריך להוציא הרוטב
מרצף הדברים משמע שהראשון עיקר, והשני ועוד.איזה טעם עיקר?
קודם תסביר מה זה.שמו דרבנן
כנראה נכנס בטעות לכאן..קודם תסביר מה זה.
אצל הספרדים הרוטב של הדגים חשוב מאוד
ודאי שניחא ליה שיהיה חם וטעים
אין זה לפי אחוזים אלא לפי?שנית בקובץ מאור ישראל יש מכתב ממרן זי"ע מפורש שאין זה לפי אחוזים אולי רבי ב"ל יעלה הענין