• לחכמי ורבני הפורום הע"י,

    בימים האחרונים יצאנו לפסק זמן קצר, כדי לעשות בדק בית וחשבון נפש כיצד הפורום יוכל להגיע לנקיות גדולה יותר בעניין כבוד חכמים, בעקבות תקלה שקרתה, חרף הצעדים וההגבלות שננקטו בעבר.

    כעת בסיעתא דשמיא, לאחר היוועצות עם דעת תורה, הגענו למתווה שבע"ה יהיה לתועלת לכולנו, להיות בפורום נקי יותר, בו יוכלו הרבנים הגאונים שליט"א מכלל המגזרים לדון בדברי תורה, כדרכה של תורה, ללא חשש של היכשלות חלילה בכבוד חכמים.

    הנהלים הוחמרו, וננקטו גם פעולות טכניות לשם כך. ואנו שמחים לבשר על פתיחת הפורום בחזרה במתכונתו החדשה. תיתכן אולי אי נוחות קטנה, אבל הרווח הוא של כולנו: פורום נקי וזך! כאן המקום לבקש מהציבור לשים יותר לב על כפתור הדיווח שבכל הודעה, ולדווח על תוכן שלדעתם אינו מתאים, ובפרט בתוכן ישן (שאולי חרף ההגבלות הישנות נשאר בטעות).

    אנו תקווה שבע"ה נזכה להיות מחכמי ארץ ישראל שנוחים זה לזה בהלכה, ולהגדיל תורה ולהאדירה בדרך התורה אשר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

    ונסיים בתודה לכל הפונים בתקופה הזו, ושלחו את חיזוקיהם. תודה על האיכפתיות והשותפות, בע"ה יחד נמשיך להגדיל את בית המדרש הדיגיטלי הנוכחי, אשר מביא ברכה לרבבות אלפי ישראל.

    חזקו ואמצו!

השב להודעה

אני מעתיק את המכתב ללא השמות [הגם שמי שרוצה יכול בקלות לדעת במי מדובר, וכאמור אין בזה תועלת ונפק"מ], וכפי שכתבתי יש מכתב נגד החכם הספרדי המדובר גם בסוף ספר שער אשר קובו מאת בני המחבר שאותו רב יצא נגדו בחריפות בענין הצוואה של קאייד נסים שמאמה, ומעיקרא לא הבאתי מאומה בזה אחר שראיתי שהעסק הסתבך עם מחלוקת שהיתה בין שני חכמי ירושלים ואח"כ נגד הגה"ק ר' אליהו מאני, ושוב גם שם לא ברור מי זה בחש במחלוקת ואין לי זמן וענין להתעמק בזה, בפרט שפעם רמז לי מרן רבינו עובדיה זיע"א לא להתעסק בנושא הזה דוקא, ולא ירדתי בזמנו לעומק דעתו מדוע אינו מעונין לדבר על כך, לכן אביא רק את המכתב שעליו דיברתי ודי בזה

[ATTACH=full]32564[/ATTACH][ATTACH=full]32565[/ATTACH][ATTACH=full]32566[/ATTACH]


חזור
חלק עליון