האם יש צד לנהוג חומרא בשמור ונעבד (לא בקנייה ובמסייע) אלא באירוח.
A abc123 Well-known member 6 אוקטובר 2022 #1 האם יש צד לנהוג חומרא בשמור ונעבד (לא בקנייה ובמסייע) אלא באירוח.
פותח הדיון פותח הדיון A abc123 Well-known member 12 אוקטובר 2022 #3 כאשר מתארח ולא שמרו על דיני השמיטה, יש עניין לומר שמעדיף שיקנו את הפירות ולא ישתמשו מהגינה שנעבדה ונשמרה בשביעית? או שמא זו חומרא שלא במקומה?
כאשר מתארח ולא שמרו על דיני השמיטה, יש עניין לומר שמעדיף שיקנו את הפירות ולא ישתמשו מהגינה שנעבדה ונשמרה בשביעית? או שמא זו חומרא שלא במקומה?
י יוסף יצחק Active member 12 אוקטובר 2022 #4 השאלה היא, שהן אמנם נפסק שמותר (כשי' הרמב"ם לאחר החזרה), אבל בכה"ג שלוקח ישירות אולי הוא גורם שהדבר יכשר בעייני העבריין.
השאלה היא, שהן אמנם נפסק שמותר (כשי' הרמב"ם לאחר החזרה), אבל בכה"ג שלוקח ישירות אולי הוא גורם שהדבר יכשר בעייני העבריין.