רש"י ויקרא פרק יא פסוק לה:
תנור וכירים - כֵּלִים הַמִּטַּלְטְלִין הֵם, וְהֵן שֶׁל חֶרֶס וְיֵשׁ לָהֶן תָּוֶךְ, וְשׁוֹפֵת עַל נֶקֶב הֶחָלָל אֶת הַקְּדֵרָה, וּשְׁנֵיהֶם פִּיהֶם לְמַעְלָה:
וידועה התמיהה, שיש כמה גמרות שמתבאר שזה מחובר (עי' שבת קכ"ה א'), וכן הגור אריה הביא כמה משניות שמבואר שתנור מחובר טמא, וכמו שכתב הרמב"ם.
וב'משנה כפשוטה' (כלים) פירשו שכוונת רש"י שזה היה חיבור חלש שקל לטלטל, וצריך עיון אם זו כוונת רש"י,
גם עי' רש"י שבת (מ"ח ב' ד"ה בית הפך) "כירה זו מטלטלת היא", והרי"ד שם חולק,
והעיר הגראי"ש גריינימן שליט"א שרש"י לשיטתו כאן שכירה שמקבלת טומאה היא מטלטלת,
ואולי גם שם אפשר לפרש כמו המשנה כפשוטה, ומובן רש"י לשיטתו.
תנור וכירים - כֵּלִים הַמִּטַּלְטְלִין הֵם, וְהֵן שֶׁל חֶרֶס וְיֵשׁ לָהֶן תָּוֶךְ, וְשׁוֹפֵת עַל נֶקֶב הֶחָלָל אֶת הַקְּדֵרָה, וּשְׁנֵיהֶם פִּיהֶם לְמַעְלָה:
וידועה התמיהה, שיש כמה גמרות שמתבאר שזה מחובר (עי' שבת קכ"ה א'), וכן הגור אריה הביא כמה משניות שמבואר שתנור מחובר טמא, וכמו שכתב הרמב"ם.
וב'משנה כפשוטה' (כלים) פירשו שכוונת רש"י שזה היה חיבור חלש שקל לטלטל, וצריך עיון אם זו כוונת רש"י,
גם עי' רש"י שבת (מ"ח ב' ד"ה בית הפך) "כירה זו מטלטלת היא", והרי"ד שם חולק,
והעיר הגראי"ש גריינימן שליט"א שרש"י לשיטתו כאן שכירה שמקבלת טומאה היא מטלטלת,
ואולי גם שם אפשר לפרש כמו המשנה כפשוטה, ומובן רש"י לשיטתו.