תעודת זהות שבורה

אהרן כהן

Well-known member
כעת אני שם לב שבתעודת זהות שלי נשבר חלק ממנו בצד שמאל למטה משום מה, וגם הריבוע הביאומטרי (הזהב כמו שיש ברב קו) יצא ונעלם.
האם זה מעכב - לבחירות?
ידוע למישהו היכן אני יברר את זה?
 
א. תעודת זהות שבורה, אם רואים את התמונה וכתוב הפרטים המזהים וניתנים לקריאה - אין בעיה.
ב. מי שאבד לו התעודת זהות, צריך ללכת לסניף משרד הפנים הקרוב עם 2 תמונות פספורט ולהוציא ת.ז. זמנית. השירות ניתן ללא קביעת תור!
(צילום תעודת זהות לא מועיל בשביל לבחור. רק בביקורת דתות)
 
מי שלא יודע איפה מצביע אלו האופציות:

1. באינטרנט​

לאיתור מקום הקלפי ודרכי ההגעה אליה – לחץ כאן



על מנת לקבל את מיקום הקלפי נדרש שתהיה בידכם תעודת מזהה בתוקף.
נתקלתם בבעיה בקבלת המידע? פנו למוקד הטלפוני האנושי.

2. בטלפון: 1-800-222-290​

מענה אנושי בימים א'-ה' 8:30-22:00, יום ו' 8:30-13:30
המענה יינתן בשפות: עברית, ערבית, רוסית, אמהרית ואנגלית.

3. במסרון (sms) : 050-8085500​

לבדיקה יש לשלוח מספר זהות בעל 9 ספרות (כולל ספרת ביקורת) ואת תאריך ההנפקה של תעודת הזהות.

4. בפקס: 1-800-222-291​

מיקומי הקלפיות הנמסרים קודם לשליפת פנקס הבוחרים הסופי, עשויים להשתנות לקבלת מידע על מיקום קלפי עדכני, פנו למרכז המידע החל משבועיים לפני יום הבחירות.

יש לבדוק האם חל שינוי במקום ההצבעה שלכם לעומת הבחירות הקודמות! מי שיימצא בבידוד בשל מחלת הקורונה, יצביע בקלפי ייעודית נפרדת.
על מנת שתוכלו לממש את זכות ההצבעה ביום הבחירות, יש להצטייד באמצעי זיהוי תקף עם תמונה (תעודת זהות, דרכון ישראלי, רישיון נהיגה ישראלי, תעודה צבאית אישית).
במידה והנכם מעוניינים להסיר את פרטיכם מפנקס הבוחרים המתפרסם באינטרנט, עליכם להגיש בקשה להסרת המידע בכתב ובחתימת ידכם לדואר אלקטרוני לכתובת pinkas@moin.gov.il. ראו להלן טופס הגשת הבקשה.

בהתאם להוראות חוק הבחירות לכנסת [נוסח משולב], התשכ"ט-1969, ועדת הבחירות המרכזית לכנסת הינה הגוף הממונה על הארגון, הניהול והביצוע החוקי והתקין של הליך הבחירות לכנסת.
מידע על פעילותה של ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה – 25, תוכלו למצוא באתר הוועדה. בכל שאלה אפשר לפנות לוועדת הבחירות דרך פרטי הקשר שבאתר.
 
פרטים על תעודת זהות זמנית, ולשכות פתוחות, בקובץ המצורף
שם כתוב:
1667215305935.png
האם הוא בדוקא "שאבדו", או גם כאלו שעוד לא עשו תעודת זהות כלל, כגון אח שלי הקטן שהוא כבר נכנס לגיל "מצוות" (18) ועוד לא עשה תעודת זהות, האם גם יוכל לעשות ת"ז?
 
זה עולה כסף????
לפי הפרסומים לעיל זה עולה 125 ש"ח, וניתן לשלם במקום בכרטיס אשראי של בעל התעודת זהות בלבד, או בכל כרטיס אשראי בתשלום מקוון לפני ההגעה ללשכה.
ושמא העלות היא על התעודה הקבועה שתשלח למאבד בהמשך
 
הצג קובץ מצורף 5844
יודגש שלמרות שאני תמיד מטיף נגד חדירה לפרטיות הבאתי תמונה זו מחמת שמאוד התפעלתי מהפשטות של מו''ר, שבד''כ אדם שמתרומם לגובה מקבל גבהות שלא מתאים לו חפצים ישנים ולא מכונית ענתיקא ולא משקפים עקושות וכדו', כך מוכיחה המציאות כאשר לב יודע מרת נפשו בעוה''ר... וכאן מתגלה רבינו שהשטויות האלה לא תופסות אצלו בכלל מקום
 
חזור
חלק עליון