תפילות הגאון הצדיק רבי יהודה דרעי אושפז בבית החולים במצב קשה

לקיים בנו חכמי ישראל: רבה של באר שבע, הגאון רבי יהודה דרעי, אושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים ומצבו מוגדר קשה.
הגר"י סבל בימים האחרונים מכאבים ולאחר שפונה לבית החולים התברר שהרב סובל מזיהום ברגל שהסתבך. הרב מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ומצבו מוגדר קשה.

בשל החמרה משמעותית במצבו, הרבנים החליטו לוהסיף לרב את השם 'רפאל'.
בני משפחתו ותלמידיו הרבים מבקשים מהציבור להעתיר בתפילה על הרב שישוב לאיתנו וימשיך בהרבצת התורה ברחבי הארץ והעולם.
 
הוספו לרב את השם רפאל.
זה מחזיר אותי אחורה לפני שנתיים להבדיל מהחיים את חכם שלום זצוק''ל ג''כ אמרו מזיהום ברגל והוסיפו שם וכו'
רבותי זה לא צחוק ולא זמן לדיבורים וחקירות למה הוא מאושפז וכו'
תפילות ולימוד תורה אפילו חרב חדה ....!!!
 
הרבנים הראשיים לישראל: "אנו קוראים לכלל הציבור להעתיר בתפילות לרפואתו של רבה הראשי של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי יהודה דרעי שליט״א - יהודה רפאל בן אסתר לרפואה שלימה בתוך שאר חולי עמ״י ׳והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים’"

יפה דרעי בפניה לנשות ישראל: "מצבו של הרב יהודה דרעי רבה של באר שבע מוסיף להיות קשה מאד והוא זקוק לרחמי שמים מרובים! אנא מכן, היום בעת הדלקת נרות שבת, התפללו בבכייה ותחנונים לרפואתו השלמה. זו שעת רצון מיוחדת. שמו לתפילה: הרב יהודה רפאל בן אסתר לרפו״ש"
 
לכאו' צ"ל הרב רפאל יהודה בן אסתר
הצג קובץ מצורף 21951
הרבנים הראשיים לישראל: "אנו קוראים לכלל הציבור להעתיר בתפילות לרפואתו של רבה הראשי של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי יהודה דרעי שליט״א - יהודה רפאל בן אסתר לרפואה שלימה בתוך שאר חולי עמ״י ׳והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים’"

יפה דרעי בפניה לנשות ישראל: "מצבו של הרב יהודה דרעי רבה של באר שבע מוסיף להיות קשה מאד והוא זקוק לרחמי שמים מרובים! אנא מכן, היום בעת הדלקת נרות שבת, התפללו בבכייה ותחנונים לרפואתו השלמה. זו שעת רצון מיוחדת. שמו לתפילה: הרב יהודה רפאל בן אסתר לרפו״ש"
יש למישהו ידיעה ברורה מה השם?
או שזה לא כ"כ משנה לגבי התפילות?
יה"ר שיהיה רפו"ש בקרוב
 
מרן הראש"ל הגר"י יוסף בקריאה קודש לכל הציבור להעתיר ולהתפלל עבור מחותן שלו רבה של באר שבע הגר"י דרעי שליט"א.

כמו כן סגן ראש עיריית באר שבע ויו"ר ש"ס הרב אושרי אביכזר בבקשה לכל רבני העיר וגבאי ביה"כ להעתיר בתפילה בשבת בפתיחת היכל עבור רבה של העיר הגאון הרב יהודה דרעי שליט"א. (דרך המלך)
שמו לתפילה: הרב רפאל יהודה בן אסתר
 
ראש ישיבת כסא רחמים בבני ברק הגאון הרב מאיר מאזוז שליט״א שוחח עם יו״ר ש״ס אריה דרעי בקשר למצבו הרפואי של אחיו, הגאון רבי יהודה רפאל דרעי הנמצא במצב קשה. ראש הישיבה אמר לדרעי כי הוא מתפלל למענו וקורא לכל הציבור להעתיר בתפילות לרפואת רבי רפאל יהודה בן אסתר לרפואה שלמה.
 
חתנו של הרב : המצב ממש קריטי, הרופאים לא נותנים סיכויים ה"י, אפילו חרב חדה וכו'.
הציבור נקרא להמשיך בתפילות.
ח"ו, יש להתפלל ולהאמין ולבטוח בה' שיושיע מאוצר מתנת חינם.
וכבר כתב רבנו בחיי בפירושו עה"ת (דברים פרק יא פסוק יג) וז"ל, וצריך אתה לדעת כי כח התפילה גדול "אפילו לשנות הטבע" ולהנצל מן הסכנה ולבטל הנגזר.
וע"ע במהרש"א (מו"ק כח.) שעל ידי התפילה ובקשת הרחמים מן השמים, יכול האדם לבטל גזר הדין ואפילו יכול לשנות את המזל שנולד בו.
הרבו בתפילה!
יה"ר שיהיה לו רפו"ש בקרוב ממש בתוך שאר חולי עמו ישראל!

ובדרשה שמסר מרן רבן של ישראל הגר"ע יוסף זיע"א בענין ראש השנה, דיבר שם על ענין "ריבוי התפילה", והביא מחנה שהרבתה להתפלל וכו' והביא גם שמרע"ה הרבה להתפלל כמנין 'ואתחנן' וכו'. ואמר מרן הגרע"י שלכן כל אחד לא יתיאש, ויתפלל ואפי' אם רואה שעדיין השי"ת לא קיבל תפילתו בכ"ז ימשיך להתפלל, חזק ויאמץ לבך וקוה אל ה', וה' שומע תפילת "כל פה" ושערי דמעות לא ננעלו, ושם הביא מעשים שהיו שאנשים בלא ילדים שע"פ הרופאים אינם יכולים להביא ילדים, בכ"ז כיון שהרבו להתפלל, השתנה הטבע והם נושעו. וכו'.
ומבואר מדבריו שכל אדם שמרבה להתפלל יכול לשנות את הטבע.
 
נערך לאחרונה:
יש להתפלל ולהאמין ולבטוח בה' שיושיע מאוצר מתנת חינם.
וכבר כתב רבנו בחיי בפירושו עה"ת (דברים פרק יא פסוק יג) וז"ל, וצריך אתה לדעת כי כח התפילה גדול "אפילו לשנות הטבע" ולהנצל מן הסכנה ולבטל הנגזר.
וע"ע במהרש"א (מו"ק כח.) שעל ידי התפילה ובקשת הרחמים מן השמים, יכול האדם לבטל גזר הדין ואפילו יכול לשנות את המזל שנולד בו.
הרבו בתפילה!
יה"ר שיהיה לו רפו"ש בקרוב ממש בתוך שאר חולי עמו ישראל!
נבקש שכל מי שרואה עכשיו מודעה זו, שיאמר כמה פרקי תהלים, ומי שיכול לקבל גם קבלה טובה לרפואת הגה"צ רבי רפאל יהודה בן אסתר שליט"א
ולכל הפחות לומר כעת פרק תהלים לרפואתו.
 
נערך לאחרונה:

פרק א​

א אַ֥שְֽׁרֵי-הָאִ֗ישׁ אֲשֶׁ֤ר | לֹ֥א הָלַךְ֮ בַּעֲצַ֪ת רְשָׁ֫עִ֥ים וּבְדֶ֣רֶךְ חַ֭טָּאִים לֹ֥א עָמָ֑ד וּבְמוֹשַׁ֥ב לֵ֝צִ֗ים לֹ֣א יָשָֽׁב: ב כִּ֤י אִ֥ם בְּתוֹרַ֥ת יְהוָ֗ה חֶ֫פְצ֥וֹ וּֽבְתוֹרָת֥וֹ יֶהְגֶּ֗ה יוֹמָ֥ם וָלָֽיְלָה: ג וְֽהָיָ֗ה כְּעֵץ֮ שָׁת֪וּל עַֽל-פַּלְגֵ֫י מָ֥יִם אֲשֶׁ֤ר פִּרְי֨וֹ | יִתֵּ֬ן בְּעִתּ֗וֹ וְעָלֵ֥הוּ לֹֽא-יִבּ֑וֹל וְכֹ֖ל אֲשֶׁר-יַעֲשֶׂ֣ה יַצְלִֽיחַ: ד לֹא-כֵ֥ן הָרְשָׁעִ֑ים כִּ֥י אִם-כַּ֝מֹּ֗ץ אֲֽשֶׁר-תִּדְּפֶ֥נּוּ רֽוּחַ: ה עַל-כֵּ֤ן | לֹא-יָקֻ֣מוּ רְ֭שָׁעִים בַּמִּשְׁפָּ֑ט וְ֝חַטָּאִ֗ים בַּעֲדַ֥ת צַדִּיקִֽים: ו כִּֽי-יוֹדֵ֣עַ יְ֭הוָה דֶּ֣רֶךְ צַדִּיקִ֑ים וְדֶ֖רֶךְ רְשָׁעִ֣ים תֹּאבֵֽד:

פרק ו​

א לַמְנַצֵּ֣חַ בִּ֭נְגִינוֹת עַֽל-הַשְּׁמִינִ֗ית מִזְמ֥וֹר לְדָוִֽד: ב יְֽהוָ֗ה אַל-בְּאַפְּךָ֥ תוֹכִיחֵ֑נִי וְֽאַל-בַּחֲמָתְךָ֥ תְיַסְּרֵֽנִי: ג חָנֵּ֥נִי יְהוָה֮ כִּ֤י אֻמְלַ֫ל אָ֥נִי רְפָאֵ֥נִי יְהוָ֑ה כִּ֖י נִבְהֲל֣וּ עֲצָמָֽי: ד וְ֭נַפְשִׁי נִבְהֲלָ֣ה מְאֹ֑ד (ואת) וְאַתָּ֥ה יְ֝הוָ֗ה עַד-מָתָֽי: ה שׁוּבָ֣ה יְ֭הוָה חַלְּצָ֣ה נַפְשִׁ֑י ה֝וֹשִׁיעֵ֗נִי לְמַ֣עַן חַסְדֶּֽךָ: ו כִּ֤י אֵ֣ין בַּמָּ֣וֶת זִכְרֶ֑ךָ בִּ֝שְׁא֗וֹל מִ֣י יֽוֹדֶה-לָּֽךְ: ז יָגַ֤עְתִּי | בְּֽאַנְחָתִ֗י אַשְׂחֶ֣ה בְכָל-לַ֭יְלָה מִטָּתִ֑י בְּ֝דִמְעָתִ֗י עַרְשִׂ֥י אַמְסֶֽה: ח עָֽשְׁשָׁ֣ה מִכַּ֣עַס עֵינִ֑י עָֽ֝תְקָ֗ה בְּכָל-צוֹרְרָֽי: ט ס֣וּרוּ מִ֭מֶּנִּי כָּל-פֹּ֣עֲלֵי אָ֑וֶן כִּֽי-שָׁמַ֥ע יְ֝הוָ֗ה ק֣וֹל בִּכְיִֽי: י שָׁמַ֣ע יְ֭הוָה תְּחִנָּתִ֑י יְ֝הוָ֗ה תְּֽפִלָּתִ֥י יִקָּֽח: יא יֵבֹ֤שׁוּ | וְיִבָּהֲל֣וּ מְ֭אֹד כָּל-אֹיְבָ֑י יָ֝שֻׁ֗בוּ יֵבֹ֥שׁוּ רָֽגַע:

פרק יג​

א לַמְנַצֵּ֗חַ מִזְמ֥וֹר לְדָוִֽד: ב עַד-אָ֣נָה יְ֭הוָה תִּשְׁכָּחֵ֣נִי נֶ֑צַח עַד-אָ֓נָה | תַּסְתִּ֖יר אֶת-פָּנֶ֣יךָ מִמֶּֽנִּי: ג עַד-אָ֨נָה אָשִׁ֪ית עֵצ֡וֹת בְּנַפְשִׁ֗י יָג֣וֹן בִּלְבָבִ֣י יוֹמָ֑ם עַד-אָ֓נָה | יָר֖וּם אֹיְבִ֣י עָלָֽי: ד הַבִּ֣יטָֽה עֲ֭נֵנִי יְהוָ֣ה אֱלֹהָ֑י הָאִ֥ירָה עֵ֝ינַ֗י פֶּן-אִישַׁ֥ן הַמָּֽוֶת: ה פֶּן-יֹאמַ֣ר אֹיְבִ֣י יְכָלְתִּ֑יו צָרַ֥י יָ֝גִ֗ילוּ כִּ֣י אֶמּֽוֹט: ו וַאֲנִ֤י | בְּחַסְדְּךָ֣ בָטַחְתִּי֮ יָ֤גֵ֥ל לִבִּ֗י בִּֽישׁוּעָ֫תֶ֥ךָ אָשִׁ֥ירָה לַיהוָ֑ה כִּ֖י גָמַ֣ל עָלָֽי:

פרק כ​

א לַמְנַצֵּ֗חַ מִזְמ֥וֹר לְדָוִֽד: ב יַֽעַנְךָ֣ יְ֭הוָה בְּי֣וֹם צָרָ֑ה יְ֝שַׂגֶּבְךָ֗ שֵׁ֤ם | אֱלֹהֵ֬י יַעֲקֹֽב: ג יִשְׁלַֽח-עֶזְרְךָ֥ מִקֹּ֑דֶשׁ וּ֝מִצִּיּ֗וֹן יִסְעָדֶֽךָּ: ד יִזְכֹּ֥ר כָּל-מִנְחֹתֶ֑ךָ וְעוֹלָתְךָ֖ יְדַשְּׁנֶ֣ה סֶֽלָה: ה יִֽתֶּן-לְךָ֥ כִלְבָבֶ֑ךָ וְֽכָל-עֲצָתְךָ֥ יְמַלֵּֽא: ו נְרַנְּנָ֤ה | בִּ֘ישׁ֤וּעָתֶ֗ךָ וּבְשֵֽׁם-אֱלֹהֵ֥ינוּ נִדְגֹּ֑ל יְמַלֵּ֥א יְ֝הוָ֗ה כָּל-מִשְׁאֲלוֹתֶֽיךָ: ז עַתָּ֤ה יָדַ֗עְתִּי כִּ֤י הוֹשִׁ֥יעַ | יְהוָ֗ה מְשִׁ֫יח֥וֹ יַ֭עֲנֵהוּ מִשְּׁמֵ֣י קָדְשׁ֑וֹ בִּ֝גְבֻר֗וֹת יֵ֣שַׁע יְמִינֽוֹ: ח אֵ֣לֶּה בָ֭רֶכֶב וְאֵ֣לֶּה בַסּוּסִ֑ים וַאֲנַ֓חְנוּ | בְּשֵׁם-יְהוָ֖ה אֱלֹהֵ֣ינוּ נַזְכִּֽיר: ט הֵ֭מָּה כָּרְע֣וּ וְנָפָ֑לוּ וַאֲנַ֥חְנוּ קַּ֝֗מְנוּ וַנִּתְעוֹדָֽד: י יְהוָ֥ה הוֹשִׁ֑יעָה הַ֝מֶּ֗לֶךְ יַעֲנֵ֥נוּ בְיוֹם-קָרְאֵֽנוּ:

פרק קב​

א תְּ֭פִלָּה לְעָנִ֣י כִֽי-יַעֲטֹ֑ף וְלִפְנֵ֥י יְ֝הוָ֗ה יִשְׁפֹּ֥ךְ שִׂיחֽוֹ: ב יְ֭הוָה שִׁמְעָ֣ה תְפִלָּתִ֑י וְ֝שַׁוְעָתִ֗י אֵלֶ֥יךָ תָבֽוֹא: ג אַל-תַּסְתֵּ֬ר פָּנֶ֨יךָ | מִמֶּנִּי֮ בְּי֪וֹם צַ֫ר לִ֥י הַטֵּֽה-אֵלַ֥י אָזְנֶ֑ךָ בְּי֥וֹם אֶ֝קְרָ֗א מַהֵ֥ר עֲנֵֽנִי: ד כִּֽי-כָל֣וּ בְעָשָׁ֣ן יָמָ֑י וְ֝עַצְמוֹתַ֗י כְּמוֹקֵ֥ד נִחָֽרוּ: ה הוּכָּֽה-כָ֭עֵשֶׂב וַיִּבַ֣שׁ לִבִּ֑י כִּֽי-שָׁ֝כַ֗חְתִּי מֵאֲכֹ֥ל לַחְמִֽי: ו מִקּ֥וֹל אַנְחָתִ֑י דָּבְקָ֥ה עַ֝צְמִ֗י לִבְשָׂרִֽי: ז דָּ֭מִיתִי לִקְאַ֣ת מִדְבָּ֑ר הָ֝יִ֗יתִי כְּכ֣וֹס חֳרָבֽוֹת: ח שָׁקַ֥דְתִּי וָאֶֽהְיֶ֑ה כְּ֝צִפּ֗וֹר בּוֹדֵ֥ד עַל-גָּֽג: ט כָּל-הַ֭יּוֹם חֵרְפ֣וּנִי אוֹיְבָ֑י מְ֝הוֹלָלַ֗י בִּ֣י נִשְׁבָּֽעוּ: י כִּי-אֵ֭פֶר כַּלֶּ֣חֶם אָכָ֑לְתִּי וְ֝שִׁקֻּוַ֗י בִּבְכִ֥י מָסָֽכְתִּי: יא מִפְּנֵֽי-זַֽעַמְךָ֥ וְקִצְפֶּ֑ךָ כִּ֥י נְ֝שָׂאתַ֗נִי וַתַּשְׁלִיכֵֽנִי: יב יָ֭מַי כְּצֵ֣ל נָט֑וּי וַ֝אֲנִ֗י כָּעֵ֥שֶׂב אִיבָֽשׁ: יג וְאַתָּ֣ה יְ֭הוָה לְעוֹלָ֣ם תֵּשֵׁ֑ב וְ֝זִכְרְךָ֗ לְדֹ֣ר וָדֹֽר: יד אַתָּ֣ה תָ֭קוּם תְּרַחֵ֣ם צִיּ֑וֹן כִּי-עֵ֥ת לְ֝חֶֽנְנָ֗הּ כִּי-בָ֥א מוֹעֵֽד: טו כִּֽי-רָצ֣וּ עֲ֭בָדֶיךָ אֶת-אֲבָנֶ֑יהָ וְֽאֶת-עֲפָרָ֥הּ יְחֹנֵֽנוּ: טז וְיִֽירְא֣וּ ג֭וֹיִם אֶת-שֵׁ֣ם יְהוָ֑ה וְֽכָל-מַלְכֵ֥י הָ֝אָ֗רֶץ אֶת-כְּבוֹדֶֽךָ: יז כִּֽי-בָנָ֣ה יְהוָ֣ה צִיּ֑וֹן נִ֝רְאָ֗ה בִּכְבוֹדֽוֹ: יח פָּ֭נָה אֶל-תְּפִלַּ֣ת הָעַרְעָ֑ר וְלֹֽא-בָ֝זָ֗ה אֶת-תְּפִלָּתָֽם: יט תִּכָּ֣תֶב זֹ֭את לְד֣וֹר אַחֲר֑וֹן וְעַ֥ם נִ֝בְרָ֗א יְהַלֶּל-יָֽהּ: כ כִּֽי-הִ֭שְׁקִיף מִמְּר֣וֹם קָדְשׁ֑וֹ יְ֝הוָ֗ה מִשָּׁמַ֤יִם | אֶל-אֶ֬רֶץ הִבִּֽיט: כא לִ֭שְׁמֹעַ אֶנְקַ֣ת אָסִ֑יר לְ֝פַתֵּ֗חַ בְּנֵ֣י תְמוּתָֽה: כב לְסַפֵּ֣ר בְּ֭צִיּוֹן שֵׁ֣ם יְהוָ֑ה וּ֝תְהִלָּת֗וֹ בִּירוּשָׁלִָֽם: כג בְּהִקָּבֵ֣ץ עַמִּ֣ים יַחְדָּ֑ו וּ֝מַמְלָכ֗וֹת לַעֲבֹ֥ד אֶת-יְהוָֽה: כד עִנָּ֖ה בַדֶּ֥רֶךְ (כחו) כֹּחִ֗י קִצַּ֥ר יָמָֽי: כה אֹמַ֗ר אֵלִ֗י אַֽל-תַּ֭עֲלֵנִי בַּחֲצִ֣י יָמָ֑י בְּד֖וֹר דּוֹרִ֣ים שְׁנוֹתֶֽיךָ: כו לְ֭פָנִים הָאָ֣רֶץ יָסַ֑דְתָּ וּֽמַעֲשֵׂ֖ה יָדֶ֣יךָ שָׁמָֽיִם: כז הֵ֤מָּה | יֹאבֵדוּ֮ וְאַתָּ֪ה תַ֫עֲמֹ֥ד וְ֭כֻלָּם כַּבֶּ֣גֶד יִבְל֑וּ כַּלְּב֖וּשׁ תַּחֲלִיפֵ֣ם וְֽיַחֲלֹֽפוּ: כח וְאַתָּה-ה֑וּא וּ֝שְׁנוֹתֶ֗יךָ לֹ֣א יִתָּֽמּוּ: כט בְּנֵֽי-עֲבָדֶ֥יךָ יִשְׁכּ֑וֹנוּ וְ֝זַרְעָ֗ם לְפָנֶ֥יךָ יִכּֽוֹן:

פרק קל​

א שִׁ֥יר הַֽמַּעֲל֑וֹת מִמַּעֲמַקִּ֖ים קְרָאתִ֣יךָ יְהוָֽה: ב אֲדֹנָי֮ שִׁמְעָ֪ה בְק֫וֹלִ֥י תִּהְיֶ֣ינָה אָ֭זְנֶיךָ קַשֻּׁב֑וֹת לְ֝ק֗וֹל תַּחֲנוּנָֽי: ג אִם-עֲוֹנ֥וֹת תִּשְׁמָר-יָ֑הּ אֲ֝דֹנָ֗י מִ֣י יַעֲמֹֽד: ד כִּֽי-עִמְּךָ֥ הַסְּלִיחָ֑ה לְ֝מַ֗עַן תִּוָּרֵֽא: ה קִוִּ֣יתִי יְ֭הוָה קִוְּתָ֣ה נַפְשִׁ֑י וְֽלִדְבָר֥וֹ הוֹחָֽלְתִּי: ו נַפְשִׁ֥י לַֽאדֹנָ֑י מִשֹּׁמְרִ֥ים לַ֝בֹּ֗קֶר שֹׁמְרִ֥ים לַבֹּֽקֶר: ז יַחֵ֥ל יִשְׂרָאֵ֗ל אֶל-יְה֫וָה כִּֽי-עִם-יְהוָ֥ה הַחֶ֑סֶד וְהַרְבֵּ֖ה עִמּ֣וֹ פְדֽוּת: ח וְ֭הוּא יִפְדֶּ֣ה אֶת-יִשְׂרָאֵ֑ל מִ֝כֹּ֗ל עֲוֹנֹתָֽיו:
 
הבנתי מהרב (מרן הראש"ל) שמצבו ממש לא טוב, תקראו תהילים...
בע"ה שיקוים בו הפסוק: ה' ישמרך מכל רע ישמר את נפשך ה' ישמר צאתך ובאך מאתה ועד עולם. אל נא רפא נא לו, בע"ה שיחזור בבריאות איתנא נהורא מעליא בזיכוי הרבים להגדיל תורה ולהאדירה. אמן כיה"ר.
 
נערך לאחרונה על ידי מנחה:
חזור
חלק עליון