תפילות הגאון הצדיק רבי יהודה דרעי אושפז בבית החולים במצב קשה

שבוע טוב
מה שלום הרב?
יש בשורות טובות?
לקיים בנו חכמי ישראל: מצבו של רבה הראשי של באר שבע הגאון רבי יהודה דרעי ממשיך להיות קשה. העתירו בתפילה לרפואה שלמה עבור הרב רפאל יהודה בן אסתר בתוך שאר חולי ישראל.

כזכור, הגר"י דרעי אושפז בשבוע שעבר בביה"ח הדסה עין כרם, עקב זיהום ברגלו שהסתבך. במהלך השבת חלה התייצבות קלה במצבו והוא עדיין מורדם ומונשם במחלקת טיפול נמרץ.

בשבוע שעבר עקב מצבו הקשה הוסיפו הרבנים לשמו את השם 'רפאל' הידוע כמסוגל לרפואה שלמה.

הרבנים הראשיים לישראל יצאו בקריאה לציבור: "אנו קוראים לכלל הציבור להעתיר בתפילות לרפואתו של רבה הראשי של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי יהודה דרעי שליט״א יהודה רפאל בן אסתר לרפואה שלימה בתוך שאר חולי עמ״י ׳והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים’.
(קול חי)
 
תפילת רבים: רדיו ׳קול חי׳ יעביר בשידור חי את התפילה לרפואת הגר״י דרעי במעמד מו״ר מרן הראש״ל הגר״י יוסף שליט"א מבית הכנסת ׳היזדים׳, הערב בשעה 22:45.

כמו כן הגאון רבי אליהו בנימין מאדאר, שהחליף את מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז במסירת השיעור השבועי, ערך בסיום השיעור 'מי שברך' לרפואתו, "ה' יתברך ישלח לו רפואה שלימה, ויקים אותו מיטת חוליו".​
 
נערך לאחרונה:

"מצבו עדיין קשה מאוד": נמשכות התפילות לרפואת הגאון רבי יהודה דרעי​

הגאון רבי יהודה דרעי רבה הראשי של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית מאושפז עדיין במצב קשה בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים והציבור נקרא להמשיך לקרוע שערי שמים לרפואת רבי יהודה רפאל בן אסתר​


 
משה ויסברג ב'בחדרי חרדים': ליד מיטת הגר"י דרעי בבית החולים, שהו בשבת בני המשפחה ואחיו יו"ר ש"ס אריה דרעי שעוקבים מקרוב אחר מצבו המדאיג.

אחד ממקורבי הרב אומר: "אין שינוי במצב מאז יום שישי, המצב קשה מאוד עדיין, רואים בחוש שהתפילות עוזרות. תקרעו את השמים בתפילה".​
 
אכן.
מח"ס שו"ת ישיב אברהם ד' חלקים, אוצר ברית אברהם (ב' חלקים, על מילה ועל גרות), דבר אברהם, אוצר פסקי חושן משפט (סימנים א'-ח') ועוד.
למדנו יחדיו תורה בה עלה ונתעלה. ואביו היה בא לבקר בישיבה ומעודד יזכה לרפואה וחיים.
 
ישראל כהן: הראשון לציון הגר״י יוסף בתפילה ליד מיטת חוליו של מחותנו הגר״י דרעי רבה של באר שבע בביה״ח הדסה עין כרם כשלצידו ח״כ יוני משריקי.

הציבור מתבקש להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלימה של הרב רפאל יהודה בן אסתר

GRRQf2MaAAE-Eqe.jpg
 
נערך לאחרונה:
הסיבה לסיום שיעורו של הראשל"צ מוקדם מהרגיל
עקב מצבו הקשה של רבי רפאל יהודה (בן אסתר) דרעי שליט"א, הראשל"צ הגר"י יוסף סיים את שיעורו השבועי במוצ"ש מוקדם מהרגיל, לטובת תפילת רבים מפיו של המקובל רבי יעקב עדס שליט"א לרפואתו השלימה | צפו:

 
אחי ואחיותי בכל מקום בארץ ובעולם,
אני פונה אליכם בהכנעה וענוה.

הלב של גיסי היקר הרה"ג רפאל יהודה בן אסתר במצב קריטי. אנו במשפחה מאמינים שרק אב הרחמים, שברא את הגוף שלנו כחומר ביד היוצר נתון בידיו ובכוחו לרפא אותו, לחזק אותו ולהחדיר בו כוחות נפש וגוף מיידיים, ולהחיות אותו מחדש!!

לכן, אבקש בתחנונים מכל מי שיכול שיקבל על עצמו להשתתף איתנו ברגעים הגדולים האלו, ולקבל על עצמו ברגע זה, לתת חלק מהלב שלו במסירות נפש לה' יתברך, מתוך תחינה ובקשה נחרצת- לרפא את ליבו ואת כל גופו של רפאל יהודה בן אסתר, יחד עם כל חולי עם ישראל!

איך עושים זאת?

1. לחשוב על אדם שקשה לנו למחול לו.

2. לבקש מה' שיעזור לנו להצליח לנקות את הלב שלנו מכל מחשבה שלילית עליו, ומכל כעס או שנאה כלפיו.

3. לעשות פעולה שתוכיח שאכן אני מרגיש יותר טוב איתו, וכבר לא חושב עליו מחשבות שליליות. (לכתוב עליו כמה תכונות חיוביות שאני נהנה מהם. לכתוב לו מכתב שמבטא את הסליחה ואפילו אם לא מוסרים לו אותו בפועל).

4. לקבל בקבלה גמורה לא לספר יותר או להזכיר את המקרה שקרה איתו לאף אדם.

5. לחשוב, איזו הטבה יצא לי דווקא מהמקרה הכואב איתו. (רוחנית או רגשית, או משפחתית או זוגית או חברתית) ולהודות לה' עליה!

אנו בטוחים שאב הרחמים, יראה את מסירות הנפש של כל אחד מאיתנו לנקות את ליבו ולטהר אותו, כדי לאהוב עוד יהודי, ובודאי יצרף את כל הזכויות העצומות האלו להצלת עמ"י, חולי עם ישראל, והחטופים יחזרו לביתם והפצועים, שיתרפאו במהרה ובכללם הרב רפאל יהודה בן אסתר!!!

שלכם בתפילה מעומק הלב ובתקווה שבקרוב שנתבשר בבשורות טובות אמן, יפה דרעי.
 
הרבנית יפה דרעי מבקשת בבכי אצל משי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "אנחנו בשעות קריטיות, המצב של הרב יהודה דרעי קשה מאד. אנחנו מבקשים ומתחננים לקרוע את השמים ולהפוך את מידת הדין למידת הרחמים. גם בעניין החטופים יש עכשיו מידת הדין שמתוחה, אני מכוונת את התפילות גם לזה. אנחנו עושים מאמצים, עם ישראל מקבל על עצמו קבלות"​
 
722478_tumb_800Xauto.jpg

המונים בתפילה ב'יזדים' על הגאון רבי יהודה רפאל בן אסתר דרעי
במהלך שיעורו השבועי של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף בבית הכנסת 'היזדים' השיעור האחרון של הרב כרב ראשי לישראל נערכה עצרת תפילה לרפואת הגאון רבי יהודה רפאל בן אסתר דרעי הזקוק לרחמי שמים מרובים. צפו בגלריה מהתפילה

 
חזור
חלק עליון