אבל הוא אכן שולט בכל מקצועות התורה.הרב יצחק לא כתב שר התורה.
הייתי מוסיף, כאחד ששמע ממנו קצת שיעורים בלילי שבתות בשכונת בר אילן בירושלים [אני לומד באיזה ישיבה הסמוכה לשם], ועל דהא נאמר להתענג על ה'. לא רק במקצועת התורה, הוא גם בעל רגש גדול, בעל מוסר גדול. ובאמת כמו שכתב מרן שליט''א בהקדשתו 'את והב בסופה' לא בא חלילה מלהוריד בערכו - 'גדול הבקאים'. וזו דוגמא מוחשית שאנחנו צריכים להפנים כל חו''ר הפורום, שהשיח יהיה בצורה של 'את והב בסופה' ולעולם לא לתקוף איזה רב 'אישי' ח''ו, 'היזהר בגחלת'.אבל הוא אכן שולט בכל מקצועות התורה.
כנ"להייתי מוסיף, כאחד ששמע ממנו קצת שיעורים בלילי שבתות בשכונת בר אילן בירושלים
בהזדמנות מסויימת מרן שליט"א אמר לי בזה"ל: אחר מרן רבינו עובדיה יוסף, גדול הבקיאים בדור בידיעת התורה זה הגאון הנ"ל.אבל הוא אכן שולט בכל מקצועות התורה.
כולם צודקים. ופשוט שמה שפשוט אמר זה פשוט.אבל הוא אכן שולט בכל מקצועות התורה.
אני יכול לציין שהוא בעל ענווה גדול בזמנו לפני כ15 שנה כמעט חזרתי מפגישה לשידוך זה היה בחודש אלול התפללתי ערבית באור הצפון ונסעתי הבייתההייתי מוסיף, כאחד ששמע ממנו קצת שיעורים בלילי שבתות בשכונת בר אילן בירושלים [אני לומד באיזה ישיבה הסמוכה לשם], ועל דהא נאמר להתענג על ה'. לא רק במקצועת התורה, הוא גם בעל רגש גדול, בעל מוסר גדול. ובאמת כמו שכתב מרן שליט''א בהקדשתו 'את והב בסופה' לא בא חלילה מלהוריד בערכו - 'גדול הבקאים'. וזו דוגמא מוחשית שאנחנו צריכים להפנים כל חו''ר הפורום, שהשיח יהיה בצורה של 'את והב בסופה' ולעולם לא לתקוף איזה רב 'אישי' ח''ו, 'היזהר בגחלת'.
זה מחמת פשטותו וענוותנותו.הפלא הגדול הוא שהרב סופר לא מפגין ומפציץ ומראה לכולם את הבקיאות בשיעורים שלו, (שלא כדרך הרבה רבנים) וזה אומר המון.....
לא לפחות בשיעורים שיש במרחבי הרשת, הכל זה אמונה מוסר ופרשת שבוע
תמחל לי אלף פעמים, אבל למה תוספת זו נצרכת? למה בכדי 'להגדיל' מאן דהו, צריך 'לדרוך' על אחרים???(שלא כדרך הרבה רבנים)
כמובן שזה נאמר רק בענוות מרן הראש"ל שליט"א.פעם אחת אמר לי מרן הראש"ל שליט"א, שאין בדור הזה מישהו שיודע יותר טוב ממנו יביע אומר!
כבר דנו בזה בעבר הרב @איש תם שליט"א ואנוכי הקטן כאן באחד האשכולות. עיי"ש.אם הוא באמת כ"כ בקי בספרי מרן זיע"א זה מגדיל עליו כמה קושיות, וכגון מה שכתב בספרו דברי יעקב חיים שמרן זיע"א סובר שכל מקום שכתוב בפוסקים "אפשר" הוא דרך ענוה, למרות שברוב המקומות מרן זיע"א נוקט בפשטות שזה ספק, ורק בכמה מקומות השתמש בכלל זה. וצ"ע.
למה אתה מוסיף פרשנות (שיכול להטעות) ?????כמובן שזה נאמר רק בענוות מרן הראש"ל שליט"א.
איך זה מסתדר עם מה שכתב בעין יצחק?פעם אחת אמר לי מרן הראש"ל שליט"א, שאין בדור הזה מישהו שיודע יותר טוב ממנו יביע אומר!