לא קושיא, לא חסר המחמיר תע"ב שיש בספרים ומעולם לא אמר בשיעורים. והיינו שהמחמיר תע"ב אין פירושו כהוראה לרבים, אלא המחמיר יחמיר לעצמו וינוחו לו ברכות על ראשו. וזה מה שהרב קיים בעצמו זיע"א (ומדברי הראש"ל שליט"א בסוף דבריו הנ"ל עולה דפעמים שגם כשלא כתב המחמיר תע"ב החמיר ע"ע לגודל חסידותו).
לא קושיא, לא חסר המחמיר תע"ב שיש בספרים ומעולם לא אמר בשיעורים. והיינו שהמחמיר תע"ב אין פירושו כהוראה לרבים, אלא המחמיר יחמיר לעצמו וינוחו לו ברכות על ראשו. וזה מה שהרב קיים בעצמו זיע"א (ומדברי הראש"ל שליט"א בסוף דבריו הנ"ל עולה דפעמים שגם כשלא כתב המחמיר תע"ב החמיר ע"ע לגודל חסידותו).
רק תוריד סימני שאלה
טוב זה לא הוראה לרבים כהוראה
צריך להכיר את שפתו של מרן זצ"ל, שהיה מאוד חד וברור בפסקיו, ומעולם לא הזכיר כן בשיעורים ולא לחינם
ולא אמר טוב כמו שאחרים שקשה להם להכריע אומרים טוב, והוא יותר מוכרח, אלא טוב פשוטו כמשמעו. ודו"ק.
רק תוריד סימני שאלה
טוב זה לא הוראה לרבים כהוראה
צריך להכיר את שפתו של מרן זצ"ל, שהיה מאוד חד וברור בפסקיו, ומעולם לא הזכיר כן בשיעורים ולא לחינם
ולא אמר טוב כמו שאחרים שקשה להם להכריע אומרים טוב, והוא יותר מוכרח, אלא טוב פשוטו כמשמעו. ודו"ק.
לא נמצא שם. ואמת שכן השיב בתשובה כת"י על בני ברק. וקצ"ע שנשאל על בני ברק והשיב על ערי הספקות ולא על הסמוך להן. ראה ביתד המאיר 133 ושוב בקצוש"ע חזו"ע פורים.
ומעניין כי אפי' הסטייפלר חשש לומר על הנסים בט"ו בבני ברק.