• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • שימו לב: ניתן לשלוח (בקובץ וורד) יישובים ומערכות בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, לקובץ בית יוסף תשפ"ו. למייל: office@moreshet-maran.com עד לחג השבועות תשפ"ה. אין התחייבות לפרסם, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום. ניתן גם לשלוח מכתבים והערות על הגליונות הקודמים.

חיים וולדר: אני חף מפשע!!!

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
אני פונה לכל מי שנחשף לפרסומים החמורים נגדי וזועק את זעקתו של דרייפוס אשר השפילוהו בכיכר העיר תלשו את דרגותיו ושברו את חרבו לעיני המונים. "אני חף מפשע"!!

אנא מכם עשו רק דבר אחד: השקיעו קצת מחשבה וקורטוב היגיון ותנסו להטיל ספק בהשמצות הנוראות ולא למהר לחרוץ דין על מי שכל חייו ופעילותו היו למען ילדים ולמען זכויותיהם.

אני מכחיש בתוקף הפרסומים כביכול ניצלתי ילדים או ילדות. זהו שקר שאין לו כפרה וניתן לחוש שמטרת התחקיר כולו הייתה לקעקע את הדבר שהכי מזוהה איתי - הגנה על ילדים ולהשפיל אותי עד עפר.

ישנה עדות של העיתונאית אראלה שטרנבך שאנשים שפנו אליה השקיעו הון רב כדי לפגוע בי בכל דרך אפשרית.

אני מצהיר בזאת שמעולם לא זומנתי לבי"ד בנושאים או טענות הקשורים לענייני נשים. התעודה שהופצה אינה נושאת את שמי ורק מעידה על המסע המתוזמן והממומן נגדי.

מתפלא אני על הרב שמואל אליהו שלא עשה את הדבר הפשוט ביותר - לברר איתי טענות כאלה. הוא היה נוכח לדעת שהטעו אותו. בשיחתו עמי שאלתיו כיצד פסק דין מבלי לעמת אותי עם העדויות והוא ענה שלכן אמר רק לאחסן ולא להוציא.

איך אני יכול להתמודד עם טענות שאין לי שום פרט עליהן ואיני יכול להבין מאין באו ומה היה האינטרס של מי שאמרן?

חייבים להבין שדווקא עבודת הקודש שלי עם ילדים הביאה לי שונאים רבים וחזקים בדמות פוגעים מינית שחשפתי או אנשים שהפעילו אלימות קשה כנגד רעייתם/ילדיהם ואני עצרתי זאת.

ככל שפעלתי יותר לטובת הילדים כך רכשתי את שנאת מבקשי רעתם. גם כמותית וגם בלהט הרצון לפגוע בי.

לסיכום: בכל מסכת ההשמצות האחרונה לא הוצג בפני אפילו מקרה אחד שאני יכול לזהות מלבד אשה שהתלוננה נגדי ב2008 תלונת שווא והתיק נסגר כלעומת שנפתח מבלי שהזדקקתי לשירות עורך דין.

מומחים שונים מציעים לי לשתוק עד יעבור זעם. איני יודע אם הם צודקים אך הם המומחים. מה עוד שכל אחד מבין שיחיד אינו יכול להתמודד עם מבול כזה של השמצות שקריות.

הבהרה זו נכתבה בשל בקשתו ועידודו של הרב חיים שאולזון להשמיע את קולי.



נ.ב.

הפרסום כביכול כמלמד רקדתי עם התלמידים לשמע פטירתו של הרבי מחב"ד שקרית ומופרכת בדיוק כמו שאר הפרסומים הפוגעניים.

אני מבקש מכל אלה שנתקלים בפרסומים נגדי לבחון אותם שוב ולהבין שמדובר במסע השמצה מאורגן שלא היה כמותו.

רק נסו להטיל ספק. זה הכל.

אני מאמין שבקרוב אגלה מי עמד מאחורי המסע הזה ואוכל לפרום את העלילות אחת לאחת.
 
אולי כן אולי לא
כן- כדי למנוע את התגלגלות החומר נפץ הזה...
לא - אולי זה לא הנושא המתאים לפורום של בני תורה.
לכן אולי כדאי לא לדבר על הנושא אלא בכלליות אלא רקע הלשון הרע.
 
גם לי שלחו את זה, אבל אני לא חושב שזה כ"כ קשור ומתאים לפורום...
אני ביקשתי שיפרסמו מכתב זה כאן
מכיון שכאיש חינוך אנחנו נעזרים מאוד בחיים ולדר בכל המובנים, גם בגיל ההתבגרות שזה הגיל שמופקד בידי, וגם בגילאים היותר קטנים, וגם המבוגרים מקבלים ממנו המון
וכעת קיבלנו טלפונים מהורים דואגים וכו' ובפרט שהרב דצפת הביע דעתו כנ''ל, והחילול ה' חמור מהכל, עם כל השמועות שהולכות ומתנפחות, ולכן חשוב לי מאוד שהמכתב הזה יציג את דבריו של ולדר עצמו, כראוי לדרך התורה לא למהר לחרוץ משפט ולשפוך דמו של אדם לפני שנפסק דינו, וגם לא אחרי
ומי יתן והענין הזה יסתיים בקרוב ונזכה לקדש שם ה' בעולם
 
אני פונה לכל מי שנחשף לפרסומים החמורים נגדי וזועק את זעקתו של דרייפוס אשר השפילוהו בכיכר העיר תלשו את דרגותיו ושברו את חרבו לעיני המונים. "אני חף מפשע"!!

אנא מכם עשו רק דבר אחד: השקיעו קצת מחשבה וקורטוב היגיון ותנסו להטיל ספק בהשמצות הנוראות ולא למהר לחרוץ דין על מי שכל חייו ופעילותו היו למען ילדים ולמען זכויותיהם.

אני מכחיש בתוקף הפרסומים כביכול ניצלתי ילדים או ילדות. זהו שקר שאין לו כפרה וניתן לחוש שמטרת התחקיר כולו הייתה לקעקע את הדבר שהכי מזוהה איתי - הגנה על ילדים ולהשפיל אותי עד עפר.

ישנה עדות של העיתונאית אראלה שטרנבך שאנשים שפנו אליה השקיעו הון רב כדי לפגוע בי בכל דרך אפשרית.

אני מצהיר בזאת שמעולם לא זומנתי לבי"ד בנושאים או טענות הקשורים לענייני נשים. התעודה שהופצה אינה נושאת את שמי ורק מעידה על המסע המתוזמן והממומן נגדי.

מתפלא אני על הרב שמואל אליהו שלא עשה את הדבר הפשוט ביותר - לברר איתי טענות כאלה. הוא היה נוכח לדעת שהטעו אותו. בשיחתו עמי שאלתיו כיצד פסק דין מבלי לעמת אותי עם העדויות והוא ענה שלכן אמר רק לאחסן ולא להוציא.

איך אני יכול להתמודד עם טענות שאין לי שום פרט עליהן ואיני יכול להבין מאין באו ומה היה האינטרס של מי שאמרן?

חייבים להבין שדווקא עבודת הקודש שלי עם ילדים הביאה לי שונאים רבים וחזקים בדמות פוגעים מינית שחשפתי או אנשים שהפעילו אלימות קשה כנגד רעייתם/ילדיהם ואני עצרתי זאת.

ככל שפעלתי יותר לטובת הילדים כך רכשתי את שנאת מבקשי רעתם. גם כמותית וגם בלהט הרצון לפגוע בי.

לסיכום: בכל מסכת ההשמצות האחרונה לא הוצג בפני אפילו מקרה אחד שאני יכול לזהות מלבד אשה שהתלוננה נגדי ב2008 תלונת שווא והתיק נסגר כלעומת שנפתח מבלי שהזדקקתי לשירות עורך דין.

מומחים שונים מציעים לי לשתוק עד יעבור זעם. איני יודע אם הם צודקים אך הם המומחים. מה עוד שכל אחד מבין שיחיד אינו יכול להתמודד עם מבול כזה של השמצות שקריות.

הבהרה זו נכתבה בשל בקשתו ועידודו של הרב חיים שאולזון להשמיע את קולי.



נ.ב.

הפרסום כביכול כמלמד רקדתי עם התלמידים לשמע פטירתו של הרבי מחב"ד שקרית ומופרכת בדיוק כמו שאר הפרסומים הפוגעניים.

אני מבקש מכל אלה שנתקלים בפרסומים נגדי לבחון אותם שוב ולהבין שמדובר במסע השמצה מאורגן שלא היה כמותו.

רק נסו להטיל ספק. זה הכל.

אני מאמין שבקרוב אגלה מי עמד מאחורי המסע הזה ואוכל לפרום את העלילות אחת לאחת.
הנושא כואב מאוד ורגיש. מהרגע שנשמע הדבר אני מאוד בצער עליו ועל משפחתו מה שעוברים.
בע"ה נתפלל שיתברר כלא כלום וכפי שמתואר בפנייתו המרגשת.
אני גם חושב שגם במקרים שנכון הדבר לא ראוי לפרסם ברבים מצד הפגיעה במשפחה התמימה, יתנו לאותו אחד עונש כדין ופיצוי למי שצריך כפיוס ואזהרה שאם ימשיך כרגיל יפרסמו ברבים.
אך בהתייחסות הנ"ל יש רק התייחסות למקרים מסויימים שלא נזכיר כאן.
אך האם יש התייחסות שלו למה שהרב שמואל אליהו כן בדק, שהרב שמואל אליהו מדבר על פסקים שנפסקו כלפיו בבית הדין הרבני? שזה מדובר בדברים שאמנם לא קשורים לטענות הנזכ' אך חמורים בהחלט(אני לא אכתוב כאן מה הוא כתב שנאמר שם כי לא ראיתי הפסקים בעצמי אך קשה להאמין שהרב שמואל אליהו ישקר בדבר-אפשר לחפש ברשת מי שירצה ימצא).
 
ב"ה שאני לא שמעתי יותר מדאי

אבל ברור לכל בר דעת שדין תורה הוא שאסור להאמין ולהחליט הדבר כאמת בלי שידברר הדבר בצורה מוחלטת ללא שום ספק
וזה אסור בעיקר בגלל לשון הרע, וכן דין של ושפטתם צדק, מי שיש לו דין על השני שיזמין אותו לב"ד מוסמך וידונו שם ע"פ התורה
אך להאמין לשמועות וסיפורים, מה בבית מדרשנו
 
תגובה לרב שמואל אליהו אם כל הכבוד שאני רוכש לו מדוע הוא לא יוצא בגלוי נגד תנועת בני עקיבא גם אם ברור שיתכן וילדיו לא מגיעים אליה היות וזו תנועה מעורבת וברור לי שאין מצב שחניך בבני עקיבא מצליח לשמור עצמו מעריות ודי למבין
דבר שני אחד מאלה שפירסמו זאת קרוב משפחה של אחד הכתבים שידוע שהוא לא צדיק ולא טלית שכולה תכלת
 
לצערי הרב הדבר נגלו לאוזניי דרך פלוני מסוים, מגוחכת לאח״כ הטענה שלו ש״למה זה לא מתפרסם בציבור החרדי״, התשובה הפשוטה שלי הוא שלא מבעי דברים שהם בגדר הוצאת שם רע אלא בדברים שמוציאים אנשים שבבירור יש להם נגיעה ממונית בדבר שאין להחזיק אפילו לחוש.
 
מה הסיבה שהידברות הורידו את השם שלו ואת התמונות בעלון שלהם, וכתבו במקום שם אחר?

הם כתבו במפורש:
בימים האחרונים נחתה עלינו ידיעה כואבת, לפיה חיים ולדר נחשד (ע"פ תחקיר) במעשים לא ראויים.
במערכת התוכן של הידברות, הוחלט לעצור את פרסום ספריו וסיפוריו, עד שהעניין יתבהר, ולוואי ויתברר שלא נעשו המעשים המיוחסים לו.
שימו לב, הסיפורים הקצרים לא יופיעו בעלון הידברות החל מגיליון פרשת וישב. הגיליון הקרוב - פרשת וישלח, הודפס והופץ לפני חשיפת הפרשה.
שנתבשר בע"ה רק בשורות טובות,
הידברות
 
בבואנו לדבר על חיים ולדר צריך לזכור:
א. שהוא הציל בבני ברק עשרות אם לא מאות בחורי ישיבות (מידיעה אישית), הוא היה אחראי על כל תחום החינוך והנוער הנושר בבני ברק.
ב. שבעבר כבר ניסו לצאת נגדו והיה לו גיבוי מוחלט מגדו"י ובפרט ממרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל שהלך אתו בכל צעד ושעל.
ג. שקי"ל דלכל יהודי יש חזקת כשרות, ובפרט לכזה יהודי, ושום תחקיר בערוץ חילוני בזוי שחזקת שקר עליו לא ישנה מחזקה דידן זו.
 
הם כתבו במפורש:
בימים האחרונים נחתה עלינו ידיעה כואבת, לפיה חיים ולדר נחשד (ע"פ תחקיר) במעשים לא ראויים.
במערכת התוכן של הידברות, הוחלט לעצור את פרסום ספריו וסיפוריו, עד שהעניין יתבהר, ולוואי ויתברר שלא נעשו המעשים המיוחסים לו.
שימו לב, הסיפורים הקצרים לא יופיעו בעלון הידברות החל מגיליון פרשת וישב. הגיליון הקרוב - פרשת וישלח, הודפס והופץ לפני חשיפת הפרשה.
שנתבשר בע"ה רק בשורות טובות,
הידברות
לצערי ככה לא ״מחזיקים״ אותו בכשרותו. זה רק גורם לאנשים למצמץ ולחשוד יותר, חבל שעשו זאת.
 
מסתבר שהעניין של הסיפורים בהידברות עובדים בצורה פשוטה: כנראה שאלו סיפורים של חיים ולדר בשם אחר, רק שלחרדים שמכירים את הסיפורים אין בעיה שיכתבו סיפורים שלו, והחילונים שיש להם בעיה בגלל התחקיר וכו' הם לא מכירים את הסיפורים האלו מהספרים... הנ"ל הוא אך ורק מסברא!
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון