תמיד 'יש רבנים' ו'יש חולקים' על כל דבר ועניין. אין לזה מקום כלל במשוואה הכללית וכמובן שלא לקשר זאת לעניין הנ"ל.יש רבנים
אז הנה פס"ד של ביה"ד הרבני בפ"ת ש"פסקו" שהוא עשה מעשים חמורים:תמיד 'יש רבנים' ו'יש חולקים' על כל דבר ועניין. אין לזה מקום כלל במשוואה הכללית וכמובן שלא לקשר זאת לעניין הנ"ל.
אני לא מבין למה ממשיכים לדוש בעניין שהינו הוצאת דיבה גמורה כיון שעד אחד או אפילו שני עדים אינם נאמנים כלל כי אם במעמד ב"ד ובחקירת ופסיקתם.
לכן כל אחד שמעלה על הכתב דיבורים בגנות אי מי שלא נתבססו הרי הוא עובר על עשרות לאווים מדאו'.
הדברים נאמרו לפני כ-20 שנה כשהרבנים עדיין ניסו שלא להכניס ספרי קריאה כלל לתוככי הציבור החרדי, אך בוודאי שכיום אין הדברים מכוונים ועדיף בכך! (וכיום אנו שומעים יותר ילדים ששואפים להיות מפורסמים כמו הזמרים ולא כמו הסופרים. היכן שמענו כיום הערצה לכותבי הספרים??? זה היה בעבר! כיום עם ירידת הדורות והיכנס המדיה יש יותר הערצה לזמרים/שדרנים/שחקנים וכד' כל אחד לפי 'כבודו ומעלתו'). מה שנכתב "שהגישה החרדית נהגה להימנע מלעסוק בהם", אז זהו, שכבר לא! כיום הילדים חשופים לדברים רבים ולכן המחנכים מתאימים את עצמם ואת שיטות החינוך לדור של היום. מחנך של לפני 30 שנה שינסה לחנך ילדים כיום לא רק שהוא לא יצליח אלא יתכן אף שהוא יזיק לחינוכם! [וגם אם יש לומר "ליסטים כמותך כבשוה", הרי שהדרך כבר כבושה ואנו מדברים על הנושא כיום ולא מה שהיה צריך להיות מתחילה].ולידע הכללי יש רבנים שכבר מזמן יצאו נגד ספריו מבחינה חינוכית.
פעילותו של ולדר נתקלה בהתנגדות של מספר רבנים חרדיים ובהם הרב משה מרדכי שולזינגר. לדבריהם, רעיונותיו מושפעים ממקורות הזרים לחברה החרדית ולכן אינו יכול לשמש מקור סמכות והשראה לבני נוער חרדיים. הביקורת כללה גם פרסומים שבהם הובאו דוגמאות לרעיונות העולים מספריו אשר לטענת המפרסמים נוגדים את ההשקפה החרדית. ולדר נאלץ לגנוז מהדורה של אחד מספריו בעקבות פשקווילים שמחו על שהספר כלל תיאור של ילד שהוא חכם יותר מאביו. עם זאת, ניסיונות להדירו מכתיבה ביומון "יתד נאמן" לא צלחו לאחר שקיבל את תמיכתו של הרב יוסף שלום אלישיב. מאז תחילת העשור הראשון של המאה ה-21 הוא מקפיד להוציא את ספריו עם חותמת כשרות של הוועדה לביקורת ספרים הפועלת מטעם בית הדין של הרב נסים קרליץ.
בתמוז תשפ"א פרסם בד"ץ העדה החרדית כרוז נגד ספריו של ולדר "אשר רחוקים המה מהשקפת עולמם של יראי ה' ונגוע בנגע ההשכלה הארורה... וכל אב ואם וכל מחנך לצעירי הצאן יתן אל לבו לא לתת לכתבים כאלו להיכנס אל ביתו ולהרחיקם בתכלית".
כבר הביאו שם את חתימת הגר"י שכטר על מכתב העדה"ח. ואיני יודע מנין לך ה"כביכול", אתה מוזמן להתקשר למשרדי העדה"ח ולוודא שהמכתב יצא על ידם.לא אכחד ואומר כי ראיתי גם שמעתי על המכתב שהתפרסם (כביכול) מאת בד"ץ העדה החרדית (מצ"ב), וראה מה שדנו באריכות בעניין זה כאן ומשם בארה. וחושב להדגיש שיש הבדל בין להמליץ על ספריו לבין לאסור אותם והמרחק גדול עד מאוד. ומה שהם הורו לאסור (בהנחה שאכן המכתב יצא מתחת ידם), הדבר פשוט, משום שהם עדיין מצליחים לעמוד כחומה בצורה ותרגום הספרים לשפת האידיש מהווה פירצה בחומה, אולם אין כל קשר אלינו האנשים הרגילים שהדברים כן נמצאים בעולמם. מה גם שהשקפתם (הקיצונית) שונה משלנו, וא"כ גם יהיה אסור עלינו לבחור בבחירות ולהתנגד למדינה וכו', ובוודאי שאין אנו הולכים לפי דעתם ולפי פשקווילים שמוציא אי מי (ועוד בלי חתימות הרבנים).
א. למה למחוק את התאריךלמה הכל מטושטש.
ממתי העד"ח הם אינדיקציה לאיזה דבר? גם את מרן הם פסלו. וגם 'ההכשרים' של הספרים זה שלהם, ושל עוד קבוצה קנאית אחרת. אז מה הפלא?כבר הביאו שם את חתימת הגר"י שכטר על מכתב העדה"ח. ואיני יודע מנין לך ה"כביכול", אתה מוזמן להתקשר למשרדי העדה"ח ולוודא שהמכתב יצא על ידם.
אכן לא כתבתי שזה נידון האשכול, וסה"כ העליתי כמה קבצים להרחיב את ידיעות החברים.
אבל רק תשים לב שמי שנתן לו את ההכשר לספריו הסיר אותם!!!
אבל זהו חרגנו מספיק מנידון הפורום.
לא תפילה במובן הרגיל, ככיוון שבעבר עסקינן תפילת שווא היא.אם הדברים הנ"ל נכונים, אז על מה תפילתך, שיפסק הבלאגן וימשיך להזיק?
ועם כל הרחמים על משפחתו, אבל אם יש אנשים שחייהם נהרסים על ידו, אז אין מה לעשות.