לכאו' כוונת מרן זצ"ל להוסיף תעניות רבות כמנהג המקובלים ולא למי שחטא ואף פעם לא עשה תיקון,
ועי' בשרשור אחר שהביא הרב מעדני מלך דברי הרב זצ"ל ומשמע מדבריו שוודאי שצריך לעשות תשובה כפי הסדר שתיקנו לחוטא רק צריך להיזהר שלא יגזים על ההתחלה עם צומות וכו' רק לאט לאט יתחזק במצוות וכו' ואח"כ יעשה את סדר התיקון, ובינתיים יעשה תענ"ד ותענית הראב"ד.
-כנלענ"ד דאל"ה איך אפשר לחלוק על דברי רבותינו זצ"ל בעניין סדר התיקון לחוטא ששייך לכל אדם ובכל סוגי החטאים, ומצינו רבות מזה בדברי הפוסקים.