גלעד רובין
Active member
זה שנים רבות ששמענו מהרבה ת"ח חשובים שהעניין בליל הושענא רבא אינו כליל שבועות ואחר שמסיימים התיקון אפשר לישון ואין עניין מיוחד בלהישאר ער כל הלילה דווקא אלא שזה תיקון כרת וכמובן שהשעה צריכה לכך וכו' אבל לא כליל שבועות אלא העיקר התיקון וכך נהגנו כבר כמה שנים.
בשנה האחרונה אחר שלמדנו בילקו"י החדש משמע להדיא שיש עניין ממש בלהישאר כל הלילה דווקא ורק מי שאנוס וכדו' יכול לישון וכמו בליל שבועות ולא מזכיר בדבריו כלל עניין התיקון שמי שסיים יכול לישון וכו'.
יש למישהו ידיעה בזה?
אולי מרן שליט"א לא רוצה להרפות ידי הלומדים? או שבאמת יש עניין להישאר ער דווקא? נשמח מאוד לתשובה
בשנה האחרונה אחר שלמדנו בילקו"י החדש משמע להדיא שיש עניין ממש בלהישאר כל הלילה דווקא ורק מי שאנוס וכדו' יכול לישון וכמו בליל שבועות ולא מזכיר בדבריו כלל עניין התיקון שמי שסיים יכול לישון וכו'.
יש למישהו ידיעה בזה?
אולי מרן שליט"א לא רוצה להרפות ידי הלומדים? או שבאמת יש עניין להישאר ער דווקא? נשמח מאוד לתשובה