לכבוד ידידנו היקר והאהוב הרב מורשת מרן שליט"א.
ראיתי שידור חוזר באתר. ורציתי לומר לכבודו. שהיה כנס ברמה גבוהה מאוד, מכובד, מרשים, וכבוד התורה גדול.
ישר כוחכם.
כזה ראש וקדש.
ממש מזכיר את כינוסי בני התורה שהיה בזמנו של מרן זיע"א, ואולי אף יותר מכובד.
נבצר ממני להשתתף. וודאי שהפסדתי, כי אינה דומה...
עלון חדש ומפואר בתורת מו"ר הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצוק"ל.
ובסופו פרסום על לימוד שבועי בתורתו, והגרלות על ספריו ועוד פרסים.
הרשמה פתוחה לכולם, כל רחבי הארץ, אברכים ובני הישיבות הקדושות.
תודה לכל העונים.
האם לא משמע, במה שמורגל בהבנת האנשים. שיש חילוק גדול בין לא יבצר ללא ימנע. כי לא יבצר נראה שהדבר ודאי, ואילו לא ימנע, פירושו שהדבר יכול לקרות.
אשמח לחו"ד מחכמי הפורום. פירוש למילים "לא יבצר". האם פירושו שהדבר ברור יהיה. או שפירושו שהדבר יכול לקרות אבל לא בטוח.
חשוב לי בעיקר מקורות לזה.
תודה רבה