י"א שמתחם השכור לשבת הרי הוא כבית החופה, שהרי מושכר עבור הזוג
(ובפרט שמיוחד להם חדר דהוי כבית חופה לגאון מליסא),
וי"א שהוא עכ"פ כמקום של ההורים.
ויש לצרפם, כפי שכתבתי בפנים
ישר כח, קיבלתי אשתדל לעדכן בל"נ
אך איני חושב שהויכוח עקר ח"ו,
יצא מזה לימוד איך להבין נכונה דברים שנאמרו (אף שאינם במאה אחוז כמו לשאול את בעל המעשה)
ונ"מ לעדויות ותכנים אחרים
קשה מאד לומר שעשו משפחתו נגד דעתו בפניו.
ועוד על מה ולמה יעשו כן
[ועכ"פ גם לדבריך אפשר ללמוד ודאי יש לעושה כן על מה שיסמוך, וכפי שכתבתי בתשובה שהמברך שם ז' ע"י ישראל יש לו עמ"ש]
זה דבר פשוט שמושמע ממילא, וכאמור שאם מרן מופת הדור שם, ו'בירכו' ז' ברכות, אזי ודאי וודאי שהיה הוא עם המברכים, וממש ח"ו לומר אחרת, כי זה כמעט גובל בפגיעה בכבוד מרן
לכאורה אחרי שש ושבע צירופים (ויש לצרף עוד דעת האומרים שמברכים ז' כאשר מייחדים להם חדר, וכדברי הגאון מליסא והקיצור שו"ע שהביא הרב ינון לעיל), אזל ליה הספק, ובפרט לפי עדויות הנ"ל, ועכ"פ בודאי לכאורה שיש להם ע"מ שיסמוכו, כפי שכתבתי בפנים.