נתקלת בדבר כזה?האם כתוב איפה שהוא שבמקום שיש סתירה בין הלמעלה ללמטה העיקר כמו בהערות?
האם יש התיחסות באיזה שהוא מקום כיצד לנהוג שיש שמועות סותרות בדעת מרן? לא שיש כתב יד מפורש כמו צד אחד והשני שמועה אלא 2 דעות
לדוג' כגון אם מברכים על מלח או לא מברכים או מה מברכים על בצל אדמה או שהכל?
נראה לך?....מאז שראיתי את זה תמהתי למה כתב זאת
אול תוכל להסביר לי
עכ''פ בפרטי
כן וכן\נתקלת בדבר כזה?
[אגב, שלחת לרב כהן את מה ששלחתי לך במייל?]
לשון הרע דאורייתאטוב
אם זה לה'ר ניחא
אבל אם לא?
בטח לא קיבלת מה ששמעתלשון הרע דאורייתא
רגוע?
אני משתדל ללמוד עם חברותא הלכות לשון הרעבטח לא קיבלת מה ששמעת
? יש רק דבר א' כך זכורני. בשו"ת הראש"ל.הגם כי יש דברים שאינם דעת מרן שליט"א...
? יש רק דבר א' כך זכורני. בשו"ת הראש"ל.
אני לא סומך על אף אחד.לשון הרע דאורייתא
רגוע?
או שתעשה כמו כמה בחורים שיצא לי לראות שמדברים לשון הרע גמור, ואחרי זה אומרים "לא קיבלתי", וגם השני אומר "גם אני לא קיבלתי מה שאתה אמרת"....אני לא סומך על אף אחד.
כל דבר בודקים במקורות...
יפה. וכבר השיב על כך הגר"ש ללוש בעלון אור השבת. מצ"ב.יש סתירה בהליכות עולם: בהלכה למעלה מרן כותב שוחה לשמאלו ואח"כ לימינו בהערה לא מוכח ככה בכלל, וכן נהג מרן ימין ואז שמאל, כמ"ש בארחות מרן, וכך פסק בילקוט יוסף. וא"כ מה מרן כותב בהלכה למעלה שמאלך ואח"כ ימין?
א"כ, למה מרן עצמו נהג אחרת? (והתחיל מימין)יפה. וכבר השיב על כך הגר"ש ללוש בעלון אור השבת. מצ"ב.