ועוד טעם נראה מדברי מרן בחזו"ע שם, דכיון שרוב הראשונים ובכללם העמודי ההוראה ומרן השו"ע, פסקו לחזור, לא אמרינן בכה"ג סב"ל. ע"ש היטב בהלכה למעלה ובהערה.
ולפ"ז נמי אין חילוק היכן נזכר. [שוב, "טוב" לסיים ולחזור לתחילת התפילה בתנאי דנדבה, איכא, אבל חיובא ודאי דליכא מטעם זה ומטעם שכך המנהג וכנ"ל].
ולפ"ז נמי אין חילוק היכן נזכר. [שוב, "טוב" לסיים ולחזור לתחילת התפילה בתנאי דנדבה, איכא, אבל חיובא ודאי דליכא מטעם זה ומטעם שכך המנהג וכנ"ל].