מרן השו"ע סימן קיד ס"ו כתב שאם נזכר קודם חתימה מזכיר במקום שנזכר. דהיינו שלא צריך לחזור לאתה גיבור. ויכול לומר מכלכל חיים בחסד מחיה מתים ברחמים רבים משיב הרוח ומוריד הגשם סומך נופלים... וכן מבואר המשנ"ב שם.
ומשום מה כמדומני שכולם נוהגים לחזור לאתה גיבור.
ובשו"ע שם סעיף ד' כתב בעניין אם אמר משיב הרוח בימות החמה חוזר לאתה גיבור. כי שם הוא קללה אבל לא לעניין אם לא הזכיר משיב הרוח בימות הגשמים.
האם מרן זיע"א ומרן הראש"ל שליט"א התייחסו לדין זה?
בברכה
ומשום מה כמדומני שכולם נוהגים לחזור לאתה גיבור.
ובשו"ע שם סעיף ד' כתב בעניין אם אמר משיב הרוח בימות החמה חוזר לאתה גיבור. כי שם הוא קללה אבל לא לעניין אם לא הזכיר משיב הרוח בימות הגשמים.
האם מרן זיע"א ומרן הראש"ל שליט"א התייחסו לדין זה?
בברכה