מהר"ח כסאר בשו"ת החיים והשלום סי' קמג עמ' נא ואה"ע סי' ד עמ' סג (יש מהדורות שזה בסדר אחר) כ' להקל בזה.מארי חיים כסאר
מי אמר לך שאין מקור לסיפורים הללו?אבל אם מסתמכים על סיפורי (סבתא?) של כלי שלישי רביעי, פתאום כולם אוסרים בלי שום חולק?!!!
למה כבודו לא שואל גם לגבי הלבוש של הגברים ונשים כאחד שלא שמרו גם כמו בתימן, מה שתתרץ על זה יתרץ גם לגבי נושא הפאה, וכמו שהתירו הפוסקים תימנים שצוטטו לעיל!המעניין, שעדת תימן הם בחוד החנית של שמירת מנהגים בתפילות בהלכות בשירים בריקודים ממש כאילו הם עדיין בתימן, ובעניין הפאה נוכרית מצדדים צידודים לא לנהוג כמו בתימן, ששם שמרו על הצניעות וכיסוי ראש כבר מימי הילדות. רק לתאר אם אשה היתה חובשת פאה בתימן, מה היו מורים המורים.
לכך לפלא בעיני כמה מבני תימן שהם קנאים למנהגים שלהם ואוי למי שישנה איזה נוסח או מנהג ממה שנהגו בתימן ובכ"ז הולכים אצלם בפ"נ. והוא תמוה.
וגם שם שהתיר תלוי בדבר בסוג הפאהועיין עוד בשו"ת מעיין אומר ידוע ומפורסם שמרן התיר במקרים של הפרת שלום הבית או דיכאון מעוכבי זיווג וכו'