ומה הדין במי שקרא במשך השבוע הזה?
קראנו כבר בשבת במנחה וזאת הברכה. לכאורה מי שקרא היום (ראשון בוקר) זה זמנה?
ראיתי מובא (בעלון תורה שבכתב עמ' ד') מהמג"א סי' רפ"ה סק"י כתב בשם כתבי האר"י שבערב שמחת תורה יקרא וזאת הברכה, והבירור הלכה לר' יחיאל זילבר (הובא בפסקי תשובות) כתב שאפשר להקדים מתחילת השבוע, ואפי' מיום ראשון שלאחר שבת האזינו [השנה-שובה, ולכאורה כבר ממנחה של שבת, רק שהבירור הלכה לשיטתו (שהאריך לפני זה) שרק מיום ראשון אפשר כל שבוע]; אבל הקנה בושם ח"א ט"ז שאפשר לקרוא רק מהושענא רבה.
בוודאי שזה הזמןלכאורה זה לא הזמן.
אלא ביום הושענא רבה מחצות היום שזה קשור יותר לשמחת תורה אז זה הזמן של ריאת פר' וזאת הברכה עם הציבור
מחצות דוקא? מהיכן הבאת זאת?לכאורה זה לא הזמן.
אלא ביום הושענא רבה מחצות היום שזה קשור יותר לשמחת תורה אז זה הזמן של ריאת פר' וזאת הברכה עם הציבור
למה דוקא מחצות ? היכן המקור ?לכאורה זה לא הזמן.
אלא ביום הושענא רבה מחצות היום שזה קשור יותר לשמחת תורה אז זה הזמן של ריאת פר' וזאת הברכה עם הציבור