• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

אודות הפרויקט המשותף לחברי הפורום, לקראת יום השנה של מרן

מורשת מרן

Administrator
חבר צוות
לקראת יום השנה השמיני להסתלקותו של מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, ערכנו סקר בין חברי הפורום, בו נשאלה השאלה, באיזה פורייקט משותף יהיו מעוניינים להשתתף, לקראת יום השנה של מרן.
  1. רוב המשתמשים (50%) השיבו שהיו מעוניינים להשתתף בפרויקט המרכז את כל שיעוריו של מרן למקום אחד.
  2. בנוסף, 44.4% השיבו שהיו מעוניינים לרכז את כל הסרטונים של מרן ברשת, העוסקים בענייני שירה ופיוט.
בעקבות כך, שילבנו את 2 הפרוייקטים יחד, תוך שימת לב ש2 הפרויקטים עוסקים בסרטונים של מרן, ומבחינת עבודת החיפושים וכו', אין כל כך הבדל בין שיעור לבין סרטון של פיוט.

לצורך הפרויקט הקמנו בס"ד איזור חדש בפורום, בו יוכלו החברים היקרים, להזין את התוצאות שלהם בפרויקט.

האזור החדש מתחלת ל3 חלקים:

  1. 1. אודות הפרויקט - בו מופיע השרשור הזה, המסביר על מהות הפרויקט, וכן יוכלו החברים בפורום להעיר הערות, לשאול שאלות בנוגע לפרויקט וכו'.

  2. 2. שיעורי מרן רבינו עובדיה יוסף - מסודרים לפי נושאים. הפורום הזה מתחלק לשניים: שיעורים בהלכה, ושיעורים באגדה. לכל נושא ונושא יש לפתוח שרשור משלו, למשל, מי שמצא ראשון שיעורים ממרן על הלכות שבת, פותח אשכול שהכותרת שלו היא: שיעורים ממרן הרב עובדיה יוסף בהלכות שבת, ומעתיק לשם את הסרטון, וכך כל החברים הבאים אחריו שמצאו שיעורים בהלכות שבת, יעלו את השיעורים לאותו אשכול. המשתמש הבא שמצא למשל שיעור על הלכות ברכות, פותח אשכול בשם "שיעורים ממרן הרב עובדיה יוסף בהלכות ברכות", ומעתיק לשם את הסרטון, ולשם יעלו כל המשתמשים את השיעורים על הלכות ברכות. וכן הלאה.

  3. 3. פיוטים וקטעי חזנות ממרן - בפורום הזה יעלו הסרטונים של מרן בענייני חזנות ושירה, מי שמבין, טוב יהיה שיחלק את הסרטונים לפי מקאמים וכו'.

תודה לכל המשתתפים שלקחו חלק בסקר, הם נתנו לנו את הכיוון בו יעסוק הפרויקט. חזקו ואמצו.

ועכשיו, קדימה לעבודה!

מי מעלה ראשון?




 
חזור
חלק עליון