השאלות בעלון אינן מהתוכניות האחרונות.מה שיש שם מודפס, אינו קשור לרשימת הנידונים שהובאה לעיל, אליה התייחסתי.
ככה"נ השאלות שבתוכנית זו לא יודפסו בתקופה הקרובה.
השאלות בעלון אינן מהתוכניות האחרונות.מה שיש שם מודפס, אינו קשור לרשימת הנידונים שהובאה לעיל, אליה התייחסתי.
השיעור כבר עלה לקול תבונה?
קישור?.....................הנושאים בתוכנית השבוע - במדבר תשפ"ד
א. האם דעת מרן זצ"ל באמירת בואי כלה להסתובב קודם לצד ימין או קודם לצד שמאל?
ב. חוטי הציצית שנחתכו, האם אסור מן הדין לזרקן לאשפה, או רק ממדת חסידות?
ג. האם בין פסוק שמע ישראל לאמירת ברוך שם, מותר לענות לקדיש או קדושה?
ד. האם יש עדיפות להבדיל קודם ברכת הלבנה?
ה. מי שהגיע לבית הכנסת בברכת הלבנה, האם יברך עם הציבור או קודם יתפלל ערבית?
ו. האם מותר לרקוד בחג השבועות לכבוד התורה, (ואם זה דומה לתושב חו"ל באר"י במוצאי שמחת תורה)?
הנושאים בתוכנית השבוע - במדבר תשפ"ד
א. האם דעת מרן זצ"ל באמירת בואי כלה להסתובב קודם לצד ימין או קודם לצד שמאל?
ב. חוטי הציצית שנחתכו, האם אסור מן הדין לזרקן לאשפה, או רק ממדת חסידות?
ג. האם בין פסוק שמע ישראל לאמירת ברוך שם, מותר לענות לקדיש או קדושה?
ד. האם יש עדיפות להבדיל קודם ברכת הלבנה?
ה. מי שהגיע לבית הכנסת בברכת הלבנה, האם יברך עם הציבור או קודם יתפלל ערבית?
ו. האם מותר לרקוד בחג השבועות לכבוד התורה, (ואם זה דומה לתושב חו"ל באר"י במוצאי שמחת תורה)?
קישור?.....................
מחר בשעה 12 בקישורהנושאים בתוכנית השבוע - בהעלותך תשפ"ד:
א. האם מותר להשתמש בתוכנת פרוייקט השו"ת של בר אילן שנפרצה ואינה חוקית?
ב. האם מותר לסגור ולפתוח מכסה של נורה שכאשר מכסים זה מסתיר את האור ונהיה חשוך?
ג. חוזר בתשובה שעשה בגרות בתנ"ך עם דעות כפרניות, האם מותר לו להשתמש בתעודה ללימודים גבוהים?
ד. אם צלה כבד עטוף בנייר כסף האם נאסר, או שדומה לכבד שנתבשל בקדרה שמותר בדיעבד?
ה. מתי מתחשבים במה שכתב בבית יוסף, כגון שכך דעת רוב ראשונים, אפילו נגד כללי הש"ע, ומתי לא מתחשבים?
ו. האם מותר לקרא בס"ת כשיש על האותיות שעוה, ואם מותר לגרור בשבת את השעוה מעל האותיות?
נכון לכרגע אפשר לשמוע דרך הטלפון של קול תבונה עד שיעלה ליוטיובהנושאים בתוכנית השבוע - דברים תשפ"ד:
א. מי שלא התפלל ערבית במוצש"ק אם יאמר אתה חוננתנו בשחרית או בתשלומין? הבהרה
ב. האם אפשר ליתן לילדים בשר בארבע תעניות לכתחילה, או רק לחלושים וכדומה?
ג. מי שלא הבדיל במוצאי שבת ואכל בהיתר ביום ראשון האם יבדיל אחר כך?
ד. דבר שהניחו עליו מוקצה בסוף בין השמשות ובשבת ניערוהו ממנו האם נעשה בסיס לדבר האסור?
ה. מי שבשבת נכנס לבית הכסא ונדלק האור האם מותר לו לצאת ועי"ז יכבה האור?
ו. האם יש להקל בחלב אחר בשר בהמתנת שעה אחת רק לחולה ממש או אפילו בקצת חולי?
ז. מי שקידש על היין ולא טעם כמלא לוגמיו האם צריך לקדש שוב?