לדעתי המנהג אצל הספרדים השתבש קמעא (בעקבות התפילה אצל האשכנזים)...
נ נובהרדוק קזבלנקא New member 24 אפריל 2024 #1 לדעתי המנהג אצל הספרדים השתבש קמעא (בעקבות התפילה אצל האשכנזים)...
פותח הדיון פותח הדיון נ נובהרדוק קזבלנקא New member 25 אפריל 2024 #2 מתוך: חודש בציון להגרב"צ מוצפי שליט"א קבצים מצורפים חודש בציון.jpg 94.6 KB · צפיות: 4
ב בנימין לוריא Administrator חבר צוות 25 אפריל 2024 #3 נובהרדוק קזבלנקא אמר: מתוך: חודש בציון להגרב"צ מוצפי שליט"א לחץ כדי להרחיב... במקומות שהתפללתי זכור לי שהחזן אומר "יאמר נא ישראל" בקול וכולם אומרים בשקט, ואח"כ כולם אומרים בקול "כי לעולם חסדו", ואז זה נשמע כאילו החזן אומר "יאמר נא ישראל" והקהל עונה "כי לעולם חסדו", אבל כמובן שכולם אומרים את כל הפסוק.
נובהרדוק קזבלנקא אמר: מתוך: חודש בציון להגרב"צ מוצפי שליט"א לחץ כדי להרחיב... במקומות שהתפללתי זכור לי שהחזן אומר "יאמר נא ישראל" בקול וכולם אומרים בשקט, ואח"כ כולם אומרים בקול "כי לעולם חסדו", ואז זה נשמע כאילו החזן אומר "יאמר נא ישראל" והקהל עונה "כי לעולם חסדו", אבל כמובן שכולם אומרים את כל הפסוק.
יהודה מ. Well-known member 25 אפריל 2024 #4 א. תוך כדי אמירת ההלל, במרוצה ללא המתנה לשליח הציבור.למה יש רק אפשרות "במרוצה". במתינות, ובמנגינה נעימה, ואפילו אחרי שהחזן אמר.
א. תוך כדי אמירת ההלל, במרוצה ללא המתנה לשליח הציבור.למה יש רק אפשרות "במרוצה". במתינות, ובמנגינה נעימה, ואפילו אחרי שהחזן אמר.
ב בנימין לוריא Administrator חבר צוות 25 אפריל 2024 #5 יהודה מ. אמר: א. תוך כדי אמירת ההלל, במרוצה ללא המתנה לשליח הציבור.למה יש רק אפשרות "במרוצה". במתינות, ובמנגינה נעימה, ואפילו אחרי שהחזן אמר. לחץ כדי להרחיב... אין הכוונה במהירות, אלא "במרוצה" היינו לאפוקי מלהמתין לחזן אם יש צורך בכך.
יהודה מ. אמר: א. תוך כדי אמירת ההלל, במרוצה ללא המתנה לשליח הציבור.למה יש רק אפשרות "במרוצה". במתינות, ובמנגינה נעימה, ואפילו אחרי שהחזן אמר. לחץ כדי להרחיב... אין הכוונה במהירות, אלא "במרוצה" היינו לאפוקי מלהמתין לחזן אם יש צורך בכך.