מה זה הספר הנ"ל?ילקוט הטהרה
זה לקט מתוך הספר ילקוט יוסף על טהרת המשפחה שעדיין לא נדפס, ויש שם הרבה נידונים חדשים ומעניינים. עכשיו זה יצא בחוברת 250 עמודים.מה זה הספר הנ"ל?
לרגע חשבתי שאמרת ״היום״ שזה יצא ממש היום, אבל כבר בזמן הסדר זה עבר ידיים אצלינו בכולל, זה לא יצא ״היום״ ממש.זה לקט מתוך הספר ילקוט יוסף על טהרת המשפחה שעדיין לא נדפס, ויש שם הרבה נידונים חדשים ומעניינים. עכשיו זה יצא בחוברת 250 עמודים.
היכן אתה גר? [אם תרצה תכתוב לי בפרטי, נראה איך להעביר לך].
במחילה, אבל יצא אתמול. מה שיצא בתחילה היה ממש מהדורה מצומצמת שחולקה למעט ת"ח להגהה...לרגע חשבתי שאמרת ״היום״ שזה יצא ממש היום, אבל כבר בזמן הסדר זה עבר ידיים אצלינו בכולל, זה לא יצא ״היום״ ממש.
כמו כן כדאי מאוד לראות מה שכתב כבוד הראשון לציון שליט"א ללא חת ומורא בספרו החדש ילקוט הטהרה שיצא היום לאור העולם, במה שכתב שם בריש הספר בענין הבג"ץ הרשעים שונאי הדת.
ודפח"ח.
יש אולי צילום של ההקדמה הזו?
תודה רבהזה לא בהקדמה אלא במכתב שהובא בריש הספר.
בע"ה ובל"נ בהמשך היום אעלה את זה.
מעניין אז שזה הגיע עד אלינו.במחילה, אבל יצא אתמול. מה שיצא בתחילה היה ממש מהדורה מצומצמת שחולקה למעט ת"ח להגהה...
ואתמול יצא בלמעלה מאלף עותקים. עם התיקונים הנצרכים.
וגם אבי"ל מחריש...
מסחרי. מאמין שיהיה ע"ז הודעה כאן באתר מורשת מרןמעניין אז שזה הגיע עד אלינו.
עכ״פ זה יהיה מופץ באופן מסחרי או רק באופן פרטני?
ששו בני מעי ועלזו עצמותי לשמע שמועה נאה על ספרא טבא דנהר מבי גנזי דמלכא מאורנו חכם יצחק
אם יש מי שמביא למגדל העמק נא להודיעני ואשלם במיטבא
לגבי אירגון המרוקאים הנזכ"ל, הנה גם אנכי שלחתי להם כמה פעמים מכתבים ובהם תוכחת מגולה באהבה מגולה על שגיונם ודברי הבליהם שכותבים במוחות מצומקים בלי טעם וריח מתוך קטנוניות ודימוי עצמי נמוך מתחת לקו האפס כאילו מישהו מנסה להצר את צעדיהם ולערער את יסודותיהם האיתנים, והמה לא אבו שמוע, לא יאבה ה' סלוח להם.
וליבי אומר לי שלא החכם אברג'ל ולא החכם אלחרר המה אשר מעוררים הלהבה, אלא חכם מרוקאי אחר ידוע מגבעת המבתר די בירושלם קרתא דשופריא דלביש מצנפתא דדהבא וגלימא דששונייא ועניינו ידוע ועוד יוודע.
כבודו יכול למחות עד סוף ימיו ואנכי אשאר על עומדי, גם אם אני טועה בהשערה שהוא קשור לארגון הנ"ל, אינו כבשה תמימה כלל ועיקר, ויש דברים שצריכים להיאמר להודיע ולהיוודע
יש דברים שאנכי יודע בבירור מכלי ראשון, ובכללם גם מה בדיוק התבטא חכם עובדיה בסוף ימיו על ההוא גברא שקיצר את ימיו ללא ספק, ועוד ימים יגידו, כי לעת עתה אשים מחסום לפי
ואשר כתבת שאני כותב לגבי הגר"מ מאזוז, הנה מעולם לא כתבתי מאומה על חכם בשם זה, ואיני מכירו, ואם כוונתך לבית נאמן, הנה עלון זה בא לידי פעם אחת וכתבתי את דעתי כפי שקיבלתי מרבותי מצוקי אר"ץ, מבלי לפגוע בכבודו של איש, ואטו גם את זאת אסור לומר?? קצת שכל בושה וכבוד לא יזיק!
ואגב, מאז שכתבתי מה שכתבתי עדיין לא הגיע הדף הזה לידי במייל אפילו פעם אחת, כך שעדיין לא עמדתי על טיבו ולא הבנתי ענינו, ולכשיגיע אכתוב בהתאם למה שראו עיני אצל רבותי נוחם עדן.
מצטרף לדבריך וראויים היו הדברים שלא יאמרו, ולא מכבדים את המקום בו נכתבו.מא כבודו מתכוון, שכבודו הוא כלי ראשון, כי אם שמע ממישהו חוששני לו משום לשה"ר. (ואם איננו קשור לארגון הנ"ל, מה ענינו לכאן תכתוב עליו במדור 'רכילות', במקומות שאכן ישנם כאלו, וד"ל ב"מ וה"י).
באמת אין אתה מכיר את הגר"מ מאזוז, תימה.
נראה לי שעדיף שתשים מחסום לפיך באמת, וד"ב.
נ.ב נראה לי שעדיף לקטוע כאן את הדברים.