אמנם בין משקים שברכתם שווה [שהכל] כתבו הפוסקים שכן שייך דיני קדימה, וכגון בירה וקולה וכיו"ב, שיקדים המין שבעה וכו'... ומעניין אם מרן שם מדבר על זה[ומה שיש נוהגים בליל ט"ו בשבט לשתות בירה משעורים כדי לטעום מכל שבעת המינים, פשוט שאין להקדים הבירה לשאר מינים, כיון שהרוב מים, וברכתו שהכל]. ה)
האם זה מוסכם בפוסקים?אמנם בין משקים שברכתם שווה [שהכל] כתבו הפוסקים שכן שייך דיני קדימה, וכגון בירה וקולה וכיו"ב, שיקדים המין שבעה וכו'... ומעניין אם מרן שם מדבר על זה