נחלקו הראשונים האם יחיד יכול לאומרם
דעת הרשב''א בתשובה שאין יכול לאומרם וביאר כיון שנתעטף הקב''ה כשליח ציבור משמע שצריך ציבור ובאור זרוע מבואר סברא אחרת שכיון שכתוב שנכרת ברית על יג' מידות שכל פעם שיעשו כסדר הזה הקב''ה יקשיב לנו [מבהיל,,,]א''כ זה כריתת ברית עם הציבור ולכן צריך ציבור
ומאידך הטור מביא ראשונים שלא צריך ציבור
והשו''ע תקס''ה פוסק שצריך ציבור
ואם יחיד רוצה לאומרם מבואר ברשב''א יגיד כקורא בתורה ומבואר באגרו''מ יו''ד ח''ג שאין צריך קורא בתורה אלא שלא יהיה ניגון של תפילה ואה''נ עם עושה ניגון של לימוד סגי.
דעת הרשב''א בתשובה שאין יכול לאומרם וביאר כיון שנתעטף הקב''ה כשליח ציבור משמע שצריך ציבור ובאור זרוע מבואר סברא אחרת שכיון שכתוב שנכרת ברית על יג' מידות שכל פעם שיעשו כסדר הזה הקב''ה יקשיב לנו [מבהיל,,,]א''כ זה כריתת ברית עם הציבור ולכן צריך ציבור
ומאידך הטור מביא ראשונים שלא צריך ציבור
והשו''ע תקס''ה פוסק שצריך ציבור
ואם יחיד רוצה לאומרם מבואר ברשב''א יגיד כקורא בתורה ומבואר באגרו''מ יו''ד ח''ג שאין צריך קורא בתורה אלא שלא יהיה ניגון של תפילה ואה''נ עם עושה ניגון של לימוד סגי.