האם להלכה צריך ראוי לשבעה בכמה אופנים
אם הסוכה לא תחזיק שבעה ימים במציאות?
סוכה ע''ג האילן שבשבת א''א לעלות מדרבנן שמא יתלוש ומהתורה חשיב ראוי לשבעה נח תנאים וכמאן הלכתא?
ויש עוד מחלוקת תנאים שלר''א א''א לעבור מסוכה לסוכה ולית הלכתא כוותיה
והאם פוסקים מיגו משבת לסוכה כגון בלחי או פסי ביראות ואם אומרים מיגו והלא לא הויא ראויה לשבעה שהלא ביום ראשון נפסלת?
אשמח לידיעות וביאורים
אם הסוכה לא תחזיק שבעה ימים במציאות?
סוכה ע''ג האילן שבשבת א''א לעלות מדרבנן שמא יתלוש ומהתורה חשיב ראוי לשבעה נח תנאים וכמאן הלכתא?
ויש עוד מחלוקת תנאים שלר''א א''א לעבור מסוכה לסוכה ולית הלכתא כוותיה
והאם פוסקים מיגו משבת לסוכה כגון בלחי או פסי ביראות ואם אומרים מיגו והלא לא הויא ראויה לשבעה שהלא ביום ראשון נפסלת?
אשמח לידיעות וביאורים