• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

הגה"צ חכם ניסים בן שמעון יערוך תפילה נרגשת ביום זאת חנוכה במעונו למען תומכי קופת הצדקה המהודרת "הבית הספרדי" אשר מעניקה סיוע תמידי למשפחות נזקקות.

ישיבישער של מרן

Well-known member
חבר צוות

כשהוא עטור בגלימת הישועות של אביו: הגר"נ בן שמעון יערוך תפילה נרגשת בזאת חנוכה​

הגאון הצדיק חכם ניסים בן שמעון יערוך תפילה נרגשת ביום זאת חנוכה במעונו למען תומכי קופת הצדקה המהודרת "הבית הספרדי" אשר מעניקה סיוע תמידי למשפחות נזקקות מבני עדות המזרח • במעמד התפילה ישתתפו גדולי וחכמי הדור שליט"א שיחתמו על כתב שותפות עם תורמי הקופה​



c1e6ca8f296f1fddbaa4.jpg
הגר"נ בן שמעון | צילום: ישי ירושלמי
מעמד נורא הוד צפוי להיערך בזאת חנוכה, בביתו של הגאון הצדיק חכם ניסים בן שמעון, בהשתתפות גדולי וחכמי הדור שליט"א, שיגיעו במיוחד למעמד תפילה ביום המסוגל, למען תומכי ותורפי קופת עם ישראל הבית הספרדי.

לחצו כאן לתמוך בקופת עם ישראל>>>
מדובר בכינוס תפילה חסר תקדים שייערך במעונו שבבני ברק לישועתם של עשרות אלפי תומכי ומחזיקי קופת הצדקה המהודרת "הבית הספרדי" אשר ממשיכה בימים אלה להיות לעזר ולסיוע בעבור רבבות משפחות מוחלשות ונזקקות בקרב בני עדות המזרח.
קופת הצדקה המהודרת "הבית הספרדי" הוקמה בהוראתו והדרכתו הישירה של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוקללה"ה אשר הסתלק לשמי מעלה בחודש אב האחרון. כמי שעמד בהנהגת עולם התורה הספרדי הוא ראה במשך שנים כיצד עשרות אלפי משפחות מוחלשות ונזקקות מגיעות עד כדי פת לחם, ואין מי שיביט לעברם, אין מי שיושיט להם יד לעזרה.
מצוקתם הנוראה של המשפחות הרעבות ללחם גרמה לכך שמרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זימן אליו מספר אנשי חסד וביקש מהם להקים את קופת הצדקה המהודרת "הבית הספרדי" אשר תעניק סיוע תמידי לאותם אלה השרויים במיצר.
במשך שנים עקב מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן בדאגה רבה אחר מצבה של קופת הצדקה כאשר כל העת הוא חוקר ודורש לדעת לכמה משפחות זכו ראשי הארגון לסייע בזה החודש, דאגתו הכנה למען עולם התורה הספרדי והמשפחות המוחלשות, הייתה כדאגה של אב לבן, דאגה שאין לה אח וריע בעולם.
קופת הצדקה "הבית הספרדי" מתהדרת בצדיקי הדור אשר מלווים אותה מיום הקמתה ועוקבים אחר פעילותה המבורכת, ממש בימים אלה זוכה קופת הצדקה לאחד את כל קצוות הקשת של בני עדות המזרח אשר יחד יחזיקו את מפעל החסד אשר ימשיך לסייע ולשקם את המשפחות שעד ליום הקמת הקופה לא זכו למענה הולם.
קופת הצדקה "הבית הספרדי" מצליחה להביא בשורה של ממש וזאת בעקבות ההבנה הכנה שיש לה לצרכיהם של בני עדות המזרח. על פי החלטת ראשי הקופה, בפעם הראשונה הטיפול בכל מקרה ומקרה יהיה בגובה העיניים ומתוך הבנה והיכרות של המכלול המשפחתי והאישי וזאת במטרה להגיע ולמצוא את הדרך הנכונה לסייע למקרים הכואבים שמגיעים לשולחנה של קופת הצדקה המהודרת.
במהלך השנה כולה זוכה קופת הצדקה "הבית הספרדי" להעניק סיוע כלכלי לעשרות אלפי משפחות מבני עדות המזרח בסכומי עתק שמגיעים למיליוני שקלים בשנה. קופת הצדקה אשר זוכה לאמונם של צדיקי הדור ממשיכה לדבוק במשימה ולהביא רווח למשפחות עניות ונזקקות, שלולא קופת הצדקה היו נאנקות תחת העול הכלכלי שיושב על צווארם.
כעת, לקראת המעמד הנדיר והמיוחד, נערכים במשרדי הקופה לקלוט את כל שמות המבקשים להיכלל בתפילתם של גדולי ומאורי הדור שליט"א, ולהתברך מפיהם לאחר מעמד התפילה המיוחד לברכה והצלחה, ולזכות לקבל את שטר השותפות שייחתם באופן אישי על ידי גדולי ומאורי הדור שליט"א.

לחצו כאן לתמוך בקופת עם ישראל>>>
 
מהי קופת עם ישראל ????
זה מה שנפתח במעונו של מרן ראש הישיבה זיע"א .???
היו מספר מאזינים [בדרך המלך] ששאלו על כך בזמנו
[בשבת הסמוכה לפטירת מרן - כשפרסמו בכניסה לבתי הכנסת ]
אך לא השיבום דבר ...
אשמח לתגובה ...
 
חזור
חלק עליון