amit26
Well-known member
שלום לכולם
לפי מה שהבנתי, לדעת מרן זיעא זה הפסק לנשק את התפילין של ראש לפני הנחה, אבל לא הפסק להסתכל בשין של כל צד כמו שאומר הבן איש חי שיש בזה סוד.
אם כן, מה הסיבה להבדל?
ואם תאמר מצד שפה יש מעשה ופה הסתכלות בלבד, איזה מעשה יש בנישוק? הזמן שזה לוקח הוא אפילו פחות מהלסתכל על כל צד וצד בתפילין של ראש
לפי מה שהבנתי, לדעת מרן זיעא זה הפסק לנשק את התפילין של ראש לפני הנחה, אבל לא הפסק להסתכל בשין של כל צד כמו שאומר הבן איש חי שיש בזה סוד.
אם כן, מה הסיבה להבדל?
ואם תאמר מצד שפה יש מעשה ופה הסתכלות בלבד, איזה מעשה יש בנישוק? הזמן שזה לוקח הוא אפילו פחות מהלסתכל על כל צד וצד בתפילין של ראש