בדבר השכיח.
מי שישן כמה דקות (לדעת מרן זצ"ל או חצי שעה לאול"צ) על ספסל בבית הכנסת (באמצע המשמר...) בלילה, האם חשוב כשנת קבע.
או שנחשב שנת ארעי, ורק אם ישן על המטה, חשוב שנת קבע.?
כמדומני שבילקו"י כתב לשון של "עולה על מטתו", וא"כ על ספסל לא נחשב כמיטה.
אמנם ראה כאן שהשיב מי שהשיב שנחשב כשינת קבע. (וכמדומני שהובא שם מקור).
(ואגב, כאן כתב הרב העונה שלאו דווקא מיטה אלא ה"ה בספה).
ייש"כ.
האם ה"ה אם ישן ע"ג דשא או על הקרקע, כפי שמצוי בל"ג לעומר במירון שיש מחפשים איזה מקום להניח את עצמם למצוא תנומה לישן מעט.
להנ"ל נראה שחשוב שנת קבע?
ייש"כ.
האם ה"ה אם ישן ע"ג דשא או על הקרקע, כפי שמצוי בל"ג לעומר במירון שיש מחפשים איזה מקום להניח את עצמם למצוא תנומה לישן מעט.
להנ"ל נראה שחשוב שנת קבע?